- Cieszy nas wsparcie spółki, która działa w całej Europie. Pod względem doboru sponsorów chcemy być klubem międzynarodowym, mającym partnerów działających w wielu branżach. Nie mieliśmy jeszcze okazji współpracować z producentem okien, dlatego cieszymy się, że nasz nowy sponsor działa właśnie na tym polu. Jesteśmy przekonani, że pomoże to w działalności zarówno na naszym rynku, jak i na arenie międzynarodowej - mówi Ernesto Paolillo, dyrektor generalny Interu Mediolan.
Grzegorz Filipek, dyrektor ds. marketingu z Oknoplast przekonuje, że decyzja o sponsorowaniu Interu Mediolan wynika ze strategii rozwoju firmy, która uważa, że współpraca z włoskim klubem to również promocja Polski za granicą.
Z okazji współpracy Oknoplastu i Interu przygotowano konkurs, w którym do wygrania są koszulki i piłki. Trzeba jednak odpowiedzieć na pytanie: Dlaczego Oknoplast i Inter Mediolan grają w jednej lidze? Aby ubiegać się o wygraną, trzeba wysłać SMS pod numer 72355 (koszt SMS 2,46 zł z VAT), o treści: OKNOPLAST.odpowiedź (np.OKNOPLAST.emocje i dobra zabawa).
Łączna długość SMS nie powinna przekraczać 160 znaków wraz ze spacjami. Najciekawsze i najoryginalniejsze odpowiedzi zostaną nagrodzone koszulkami i piłkami z oryginalnymi podpisami piłkarzy Interu Mediolan.