
- Nie mieliśmy ani chwili przestoju – tak Mikołaj Placek, prezes Grupy OKNOPLAST, mówi o minionych kilkudziesięciu niełatwych koronawirusowych miesiącach

Oprócz doskonałych wyników finansowych OKNOPLAST pochwalił się również – podczas tradycyjnej międzynarodowej konferencji Hello OKNOPLAST #3 - inwestycjami w Ochmanowie, Hiszpanii i Stanach Zjednoczonych, a także najnowocześniejszymi modelami okien

- Zdywersyfikowaliśmy ofertę produktową, budujemy i rozwijamy niezależne marki. To dzięki temu jesteśmy przygotowani na sytuacje, które są niezależne od naszych planów, np. takie jak pandemia. Jesteśmy też konsekwentni w realizacji naszej strategii. I to przynosi efekty – nie ukrywa Mikołaj Placek

Grupa OKNOPLAST, umacniając się na europejskich rynkach, szykuje solidne przyczółki do ekspansji w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, a także Ameryce Południowej