- Chociaż to nie były wybory miss, tylko twarzy na billboardy, zainteresowanie było ogromne - mówi Tomasz Seremet z firmy marketingowej GOH przygotowującej otwarcie Gemini Park Tarnów. Wizerunek laureatów będzie wykorzystywany przez najbliższy rok podczas m.in. konferencji prasowych oraz konkursów organizowanych przez Centrum Handlowe. Zwycięzcy otrzymali także nagrody pieniężne. - Mała Inga zachwyciła wszystkich umiejętnością współpracy z aparatem, Sylwia i Mateusz zachowali się jak profesjonaliści - nie kryje zadowolenia Kinga Witek, dyrektor ds. marketingu Gemini Park Tarnów.
Laureaci decyzję o wzięciu udziału w castingu podejmowali z różnych względów. Rodzice Ingi chcieli np. sprawić córce pamiątkę na przyszłość. Nikt jednak nie nastawiał się na wygraną. - Namówili mnie znajomi. Jak już wysłałam zgłoszenie, pomyślałam, że warto spróbować, przecież nic nie tracę - stwierdza Sylwia.
W podobnym tonie wypowiada się ostatni ze zwycięzców. - Pomyślałem sobie - zobaczymy. I udało się - dodaje Mateusz, który wcześniej nie uczestniczył w żadnym castingu.