Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Pierwszy sklep Weekday w Polsce otworzą w krakowskiej Galerii Kazimierz

mad
W listopadzie 2019 roku do grona najemców Galerii Kazimierz dołączy Weekday – marka, która od lat wyczekiwana jest przez polskich klientów śledzących najnowsze trendy w modzie.
W listopadzie 2019 roku do grona najemców Galerii Kazimierz dołączy Weekday – marka, która od lat wyczekiwana jest przez polskich klientów śledzących najnowsze trendy w modzie.
Jedna z najpopularniejszych obecnie marek odzieżowych – Weekday - zdecydowała się otworzyć swój pierwszy sklep w naszym kraju w krakowskiej Galerii Kazimierz. Salon zlokalizowany w krakowskim centrum handlowym będzie oferował zarówno damską, jak i męską kolekcję. Jego otwarcie zaplanowane jest w 2019 roku.

Sklep Weekday niebawem w Krakowie! W listopadzie 2019 roku do grona najemców Galerii Kazimierz dołączy Weekday – marka, która od lat wyczekiwana jest przez polskich klientów śledzących najnowsze trendy w modzie. Brand w salonie mierzącym ponad 300 mkw. zaoferuje kolekcję odzieży i akcesoriów.

Weekday - szwedzka marka, która wyznacza trendy

– Weekday to szwedzka marka, która od samego początku wyznacza trendy w modzie młodzieżowej. Wiemy też, że nasi klienci długo czekali na otwarcie jej salonu stacjonarnego w Krakowie. Wybór Galerii Kazimierz jako lokalizacji dla pierwszego sklepu Weekday w Europie Środkowej potwierdza, że nasze centrum jest nowoczesne i jednocześnie wpisuje się w filozofię marki opartej o szerokie działania proekologiczne, które także są nam bliskie – mówi Anna Duchnowska, prezes Invesco Real Estate w Polsce.
W ofercie Weekday klienci mogą znaleźć kolekcje inspirowane popkulturą i stylem ulicy. Większość odzieży i dodatków powstaje ze zrównoważonych ekologicznie materiałów i jest sprzedawanych w przystępnej cenie. Każda linia, nad którą pracują projektanci Weekday, tworzona jest ze zrozumieniem i poszanowaniem dla kultury i jej odmienności, pozostawiając przy tym miejsce dla rozwijania własnej kreatywności.

Weekday - marka, która dba o ekologię

Misją marki jest promowanie pewności siebie i swobodnego wyrażania się poprzez swój styl. Weekday inspiruje dynamicznym połączeniem produktu oraz świadomości kulturowej. W swoich kolekcjach i kampaniach marketingowych nie boi się komentować zastanej rzeczywistości, a także ważnych kwestii społecznych. Brand konsekwentnie dąży też do bycia firmą coraz bardziej proekologiczną, stosując materiały, które są mniej szkodliwe dla naszej planety. Obecnie ponad 68 procent produktów marki wytwarzanych jest z materiałów pochodzących z ekologicznych źródeł, a cele i strategie marki na przyszłość zakładają kolekcje jeszcze bardziej przyjazne środowisku.
Marka należąca do portfolio grupy H&M powstała w 2002 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż online na 19 rynkach i posiada sklepy w 12 krajach. W swojej unikatowej ofercie prezentuje kolekcje własnych linii ubrań damskich i męskich, w tym linię dżinsową oraz wybór produktów innych marek zewnętrznych.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska