https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Południe Krakowa tonie w korkach

red.
Korek na obwodnicy Krakowa ma już kilka kilometrów długości
Korek na obwodnicy Krakowa ma już kilka kilometrów długości GDDKiA
Remonty, przebudowa oraz wypadek spowodowały, że południowa część Krakowa utonęła w porannych korkach. Kierowcy stracą w nich sporo czasu.

Aktualizacja: 10.00

Kierowcy utkną w korkach na ul. Zakopiańskiej, gdzie prowadzone są prace remontowe przy wymianie nawierzchni.

Niezmiennie zakorkowana jest ulica Powstańców Śląskich z powodu zamknięcia estakady nad ulicą Wielicką w związku z budową łącznicy kolejowej Zabłocie-Krzemionki.

Spory zator utworzył się także na Wschodniej Obwodnicy Krakowa od autostrady aż po Węzeł Rybitwy.

Największe utrudnienia panowały rano na obwodnicy Krakowa, gdzie korek ciągnął się od Węzła Łagiewnickiego aż po stopień wodny na Wiśle. Powodem było zderzenie czterech samochodów w okolicy Węzła Mirowskiego.

Jesteś świadkiem utrudnień? Daj nam znać, poinformuj innych! Wyślij informację i zdjęcia na adres [email protected] lub skorzystaj z naszego profilu na Facebooku.

Komentarze 23

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

I
Inek.k
Stoje w korkach,obok mnie stoją tez bezradnie auta za pół miliona złotych ,czyli naszych "władców". Utkneli chciaż chcieli żyć osobno.
h
hmlkrk
Koszt budowy przystanku kolejowego 200mln brutto, o tym już nie wspomnisz
K
Kierowca
Wydział Architektury zajmuje się braniem łapówek za pozwolenia na budowę. Tworzeniem zaś korków zajmuje się ZIKiT.
G
Gość
Droga jest zamknięta w związku z pracami przy nowym przystanku kolejowym który ma powstać w tym miejscu oraz składkami prowadzącymi do nowego sanktuarium
f
furman
Furą 10 minut, komunikacją 40, w tym 15 minut piechotą.
Jak komunikacja da radę przynajmniej w 20 minut to się przerzucę
h
huop
Pomieszałeś pojęcia.
Wystarczy spojrzeć na stronę internetową ZIKITu - na listę ogłoszonych przetargów.
Nie ma prawie żadnej pozycji z południa Krakowa - miasto wszystko inwestuje własnie na północy.
Ta inwestycja czyli budowa łącznicy kolejowej Zabłocie to wprawdzie południe miasta, ale to nie jest inwestycja miejska tylko PKP,
G
Gość
Jaki jest sens zamknięcia odcinka ul. Marcika i Zakopianki,, tyłu" Carrefoura, alternatywnej drogi i zarazem równoległej drogi z Zakopiańską? Akurat teraz remont i objazd przez parking hipermarketu? Ile jeszcze tak można?
a
a
wywoziłbym zikit a nie wydział architektury. W tej sprawie są Bogu ducha winni
g
grgr
Powstańców Śląskich a nie Powstańców - to dwie zupełnie różne ulice
k
krk
i wywiezienie Machloja na taczkach, oraz załadowanie całego urzędu architektury na pakę kamaza i wyrzucenie po drugiej stronie granicy białoruskiej? dajcie znać to przyjdę.
m
mgr Leszczuk
I bardzo dobrze niech uparcie kierowcy stoją w coraz większych korkach. Miasto zdecydowanie powinno kontynuować politykę zniechęcania do jazdy własnym samochodem.
J
JABRO
BO KRAKOW TO TAKIE GŁUPIE MIASTO ZARZADZANE PRZEZ GŁUPICH URZEDASÓW ,DLACZEGO ,ANO DLATEGO ZE WSZYSTKIE BIZNESY I INWESTYCJE UPORCZYWIE LOKUJE TYLKO NA POŁÓUDNIOWEJ CZESCI KRAKOWA ,A PŁONOCNA STOI PUSTA ,NO I NIEMA KORKÓW ,DLA NAS MIESZKANCÓW PŁÓNOCY NIECH TAK POZOSTANIE ,ALE INWESTYCJE POWINNY BYC LOKOWANE Z SENSEM I GŁOWĄ
t
tt
podobno do decyzji jest już całkiem blisko - może będzie choć jedna pozytywna zmiana...
m
m.Leszczuk
Gorąco popieram oraz postuluje zwężenie autostrady do jednego pasa. Kierowcy muszą zrozumieć że tylko komunikacja miejsca jest właściwym środkiem transportu.
g
gosc
Będzie ścieżka rowerowa na sutostradzie, progi zwalniające i ograniczenie do 30 km/h
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska