https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Tauron w ciągu tygodnia przywrócił prąd 99% klientów dotkniętych powodzią. Wywiad z prezesem Grzegorzem Lotem

Szymon Kwiatkowski
Wideo
emisja bez ograniczeń wiekowych
Skutki powodzi w Polsce, szczególnie na Dolnym Śląsku, Opolszczyźnie i Śląsku, dotknęły tysiące ludzi. W obliczu tej tragedii Tauron natychmiast ruszył do działania, angażując tysiąc pracowników, aby przywrócić dostawy energii elektrycznej. Jak mówi prezes Grupy Tauron, Grzegorz Lot, ich misją jest nie tylko pomoc poszkodowanym, ale także zapewnienie bezpieczeństwa energetycznego.

Cała Polska żyje skutkami powodzi, które dotknęły głównie województwo dolnośląskie, opolskie oraz śląskie. Wielu ludzi ratując swoje życie, musiało zostawić cały swój dobytek.

Tauron ruszył z pomocą

Każdy widział służby mundurowe działające w miejscach dotkniętych skutkami powodzi. Warto zaznaczyć, że na omawianych terenach działali również energetycy firmy Tauron.

- To ogromna tragedia, natomiast jesteśmy profesjonalistami i naszym obowiązkiem jest dostarczanie energii elektrycznej w sposób bezpieczny. Tysiąc naszych pracowników ruszyło do pomocy — mówi Grzegorz Lot, prezes Grupy Tauron.

Jeszcze w zeszłym tygodniu prądu nie miało 108 tysięcy klientów. Dzisiaj ta liczba zmniejszyła się do około tysiąca. Tak więc firma w ciągu tygodnia dostarczyła zasilanie 99% poszkodowanych klientów.

Wywiad z prezesem Grupy Tauron

Temat powodzi, a w zasadzie jej skutków był poruszany przez Dziennik Zachodni podczas wywiadu z Grzegorzem Lotem. Prezes Grupy Tauron opowiadał jakie działanie podjęła firma. Dowiedzieliśmy się, że na pomoc liczyć mogą nie tylko klienci, ale i pracownicy firmy. Szczegóły w materiale wideo.

Nie przeocz

Musisz to wiedzieć

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska