1 z 27
Przewijaj galerię w dół
Citroen C5 Aircross to pojazd, który przyciąga uwagę i nie...
fot. Citroen

Używany Citroen C5 Aircross (2018 - obecnie). Wady, zalety, typowe usterki, sytuacja rynkowa

Citroen C5 Aircross to pojazd, który przyciąga uwagę i nie pozwala przejść obok niego obojętnie. Jego wyjątkowość jest widoczna zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz, choć muszę przyznać, że więcej francuskiego uroku ma wersja sprzed liftingu. Na rynku dostępnych jest wiele alternatyw, ale ceny za dobrze utrzymane egzemplarze zaczynają się od około 75 000 złotych. Warto jednak pamiętać, że jest to niemal nowe auto, należące do obecnej generacji, więc nadal obowiązuje “podatek od nowości”, a topowe wersje napędowe mogą kosztować powyżej 120 000 złotych.

2 z 27
Linia boczna pojazdu jest subtelna, jednak plastikowe osłony...
fot. Citroen

Używany Citroen C5 Aircross (2018 - obecnie). Wady, zalety, typowe usterki, sytuacja rynkowa

Linia boczna pojazdu jest subtelna, jednak plastikowe osłony nadają mu lekko surowy, terenowy charakter. Z tyłu również znajdziemy wiele interesujących detali, głównie dzięki szerokim lampom z intrygującym wzorem wewnętrznym. I tutaj znów wiele zależy od rocznika, bowiem po liftingu lampy uległy zmianie i zamiast podwójnych przestrzennych owali mamy minimalistyczne linie LED. Nietuzinkowe relingi dachowe przywodzą na myśl kształt łyżew, a opcjonalny czarny dach i chromowane listwy okienne dodają elegancji. Rynek wtórny oferuje szeroki wybór konfiguracji, ale osobiście uważam, że najbardziej przyciąga wzrok wersja z białym lakierem, czarnym dachem i czerwonymi akcentami sprzed liftingu.

3 z 27
Citroen C5 Aircross to pojazd, który przyciąga uwagę i nie...
fot. Citroen

Używany Citroen C5 Aircross (2018 - obecnie). Wady, zalety, typowe usterki, sytuacja rynkowa

Citroen C5 Aircross to pojazd, który przyciąga uwagę i nie pozwala przejść obok niego obojętnie. Jego wyjątkowość jest widoczna zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz, choć muszę przyznać, że więcej francuskiego uroku ma wersja sprzed liftingu. Na rynku dostępnych jest wiele alternatyw, ale ceny za dobrze utrzymane egzemplarze zaczynają się od około 75 000 złotych. Warto jednak pamiętać, że jest to niemal nowe auto, należące do obecnej generacji, więc nadal obowiązuje “podatek od nowości”, a topowe wersje napędowe mogą kosztować powyżej 120 000 złotych.

4 z 27
Linia boczna pojazdu jest subtelna, jednak plastikowe osłony...
fot. Citroen

Używany Citroen C5 Aircross (2018 - obecnie). Wady, zalety, typowe usterki, sytuacja rynkowa

Linia boczna pojazdu jest subtelna, jednak plastikowe osłony nadają mu lekko surowy, terenowy charakter. Z tyłu również znajdziemy wiele interesujących detali, głównie dzięki szerokim lampom z intrygującym wzorem wewnętrznym. I tutaj znów wiele zależy od rocznika, bowiem po liftingu lampy uległy zmianie i zamiast podwójnych przestrzennych owali mamy minimalistyczne linie LED. Nietuzinkowe relingi dachowe przywodzą na myśl kształt łyżew, a opcjonalny czarny dach i chromowane listwy okienne dodają elegancji. Rynek wtórny oferuje szeroki wybór konfiguracji, ale osobiście uważam, że najbardziej przyciąga wzrok wersja z białym lakierem, czarnym dachem i czerwonymi akcentami sprzed liftingu.

Pozostały jeszcze 22 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Kibice Cracovii w Lublinie. Mieli powody do radości

Kibice Cracovii w Lublinie. Mieli powody do radości

Kwiat Jabłoni w Krakowie. Tłumy fanów przybyły do Tauron Areny

Kwiat Jabłoni w Krakowie. Tłumy fanów przybyły do Tauron Areny

Cracovia pokazała, że nie jest z nią tak źle. Zwycięstwo zapewnił jej Chorwat

Cracovia pokazała, że nie jest z nią tak źle. Zwycięstwo zapewnił jej Chorwat

Zobacz również

Kibice Cracovii w Lublinie. Mieli powody do radości

Kibice Cracovii w Lublinie. Mieli powody do radości

Cracovia pokazała, że nie jest z nią tak źle. Zwycięstwo zapewnił jej Chorwat

Cracovia pokazała, że nie jest z nią tak źle. Zwycięstwo zapewnił jej Chorwat