5 z 39
Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa...
fot. Kamil Rogala

Volkswagen Golf eHybrid

Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa eHybrid istnieje przede wszystkim wtedy, gdy mamy możliwość doładowywania baterii w optymalnych warunkach cenowych np. w domu w taryfie nocnej, w pracy itp. Wtedy oszczędności związane z możliwością pokonywania do 40-50 kilometrów dziennie tylko na energii elektrycznej mogą być wymierne w dłuższej perspektywie. Ale jeśli ktoś mieszka w bloku i/lub bez możliwości doładowywania, porównywalna wersja z silnikiem 1.5 eTSI EVO będzie równie oszczędna, a do tego zdecydowanie tańsza – wersja Style (taka sama, jak testowana) kosztuje 129 690 złotych.

6 z 39
Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa...
fot. Kamil Rogala

Volkswagen Golf eHybrid

Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa eHybrid istnieje przede wszystkim wtedy, gdy mamy możliwość doładowywania baterii w optymalnych warunkach cenowych np. w domu w taryfie nocnej, w pracy itp. Wtedy oszczędności związane z możliwością pokonywania do 40-50 kilometrów dziennie tylko na energii elektrycznej mogą być wymierne w dłuższej perspektywie. Ale jeśli ktoś mieszka w bloku i/lub bez możliwości doładowywania, porównywalna wersja z silnikiem 1.5 eTSI EVO będzie równie oszczędna, a do tego zdecydowanie tańsza – wersja Style (taka sama, jak testowana) kosztuje 129 690 złotych.

7 z 39
Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa...
fot. Kamil Rogala

Volkswagen Golf eHybrid

Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa eHybrid istnieje przede wszystkim wtedy, gdy mamy możliwość doładowywania baterii w optymalnych warunkach cenowych np. w domu w taryfie nocnej, w pracy itp. Wtedy oszczędności związane z możliwością pokonywania do 40-50 kilometrów dziennie tylko na energii elektrycznej mogą być wymierne w dłuższej perspektywie. Ale jeśli ktoś mieszka w bloku i/lub bez możliwości doładowywania, porównywalna wersja z silnikiem 1.5 eTSI EVO będzie równie oszczędna, a do tego zdecydowanie tańsza – wersja Style (taka sama, jak testowana) kosztuje 129 690 złotych.

8 z 39
Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa...
fot. Kamil Rogala

Volkswagen Golf eHybrid

Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa eHybrid istnieje przede wszystkim wtedy, gdy mamy możliwość doładowywania baterii w optymalnych warunkach cenowych np. w domu w taryfie nocnej, w pracy itp. Wtedy oszczędności związane z możliwością pokonywania do 40-50 kilometrów dziennie tylko na energii elektrycznej mogą być wymierne w dłuższej perspektywie. Ale jeśli ktoś mieszka w bloku i/lub bez możliwości doładowywania, porównywalna wersja z silnikiem 1.5 eTSI EVO będzie równie oszczędna, a do tego zdecydowanie tańsza – wersja Style (taka sama, jak testowana) kosztuje 129 690 złotych.

Pozostało jeszcze 30 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Smolasty gwiazdą tegorocznych juwenaliów Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu

Smolasty gwiazdą tegorocznych juwenaliów Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu

Bolid Politechniki Krakowskiej robi furorę na wielkich targach motoryzacyjnych

Bolid Politechniki Krakowskiej robi furorę na wielkich targach motoryzacyjnych

Najpiękniejsze kościoły, cerkwie i synagoga na Sądecczyźnie. Warto je zobaczyć

Najpiękniejsze kościoły, cerkwie i synagoga na Sądecczyźnie. Warto je zobaczyć

Zobacz również

Akcja ratownicza w Dunajcu koło Tarnowa. Strażacy wyciągali z wody... byka

Akcja ratownicza w Dunajcu koło Tarnowa. Strażacy wyciągali z wody... byka

Najpiękniejsze kościoły, cerkwie i synagoga na Sądecczyźnie. Warto je zobaczyć

Najpiękniejsze kościoły, cerkwie i synagoga na Sądecczyźnie. Warto je zobaczyć