1 z 17
Przewijaj galerię w dół

fot. GDDKiA
Obwodnica Oświęcimia
Z terenu po obu stronach torów kolejowych wywieziono ok. 12,5 tys. m sześc. ziemi. Droga w tym miejscu będzie biegła prawie 10 m poniżej poziomu gruntu
2 z 17

fot. GDDKiA
Obwodnica Oświęcimia
Budowa obwodnicy Oświęcimia koncentruje się obecnie na realizacji przejazdu pod linią kolejową Oświęcim - Czechowice-Dziedzice
3 z 17

fot. GDDKiA
Oświęcim
Przejazd jest budowany metodą przecisku pod torami. Jest to rozwiązanie w Polsce stosowane, ale jak dotąd nie było jeszcze wykorzystywane w takiej skali
4 z 17

fot. GDDKiA
Obwodnica Oświęcimia
Betonowy segment w kształcie prostopadłościanu, który będzie przeciskany pod torami będzie miał wymiary: 22,7 na 38,7 na 8,5 metra.