Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wybór idealnego gadżetu reklamowego – to proste!

materiał partnera
Właściciele firm i specjaliści od marketingu często planują strategię promocyjną firmy za pomocą drogich narzędzi, na przykład bannerów reklamowych. Nic nie stoi na przeszkodzie korzystaniu z rozwiązań marketingu tradycyjnego, ale często dobre efekty można osiągnąć tańszym kosztem, na przykład zakupem gadżetów reklamowych. Tak niepozorne gadżety reklamowe pozwolą ci budować skuteczny branding.

Oryginalność i skuteczność

Jeśli twoja firma posiada spójną indentyfikację wizualną, warto to wykorzystać również w przypadku gadżetów reklamowych, ponieważ to z nimi klient będzie miał bezpośrednio do czynienia. Każdy taki gadżet możesz zaprojektować indywidualnie, na przykład dopasować gadżety z nadrukiem, które będą jednoznacznie kojarzyły się z twoją firmą.

Dostępność

Plusem produktów reklamowych jest fakt, że są one dostępne dla wszystkich i to ty decydujesz, do jakiej grupy chcesz je skierować. Dzięki temu dajesz szansę na wypozycjonowanie się jako lider, którego klienci pamiętają. Jeśli jeszcze nie posiadasz swoich gadżetów reklamowych, a istniejesz jakiś czas na rynku, klienci sami mogą cię o nie zapytać.

Więź z klientem i pracownikiem

Możesz stworzyć specjalne grupy odbiorców i pogrupować gadżety, na przykład drobne upominki (długopisy, pendrive`y, kubki, koszulki) oferować pracownikom z okazji urodzin lub różnego rodzaju uroczystości. Inne, droższe gadżety (np. zestawy kawowe) oferować pracownikom, klientom, na których szczególnie ci zależy. Ludzie uwielbiają gadżety, a prezenty sprawiają, że będą cię (a przede wszystkim twoją firmę) pamiętali jeszcze dłużej.

Praktyczność

Ogromną zaletą gadżetów reklamowych jest nie tylko piękny design, ale i praktyczność. Zarówno kubek, długopis, koszulka czy pendrive są bardzo użyteczne i na pewno nie będą stały na półce. Klient i tak kupiłby te przedmioty, prawda?

Możliwości i parametry

Elementem, którego nie można przegapić, jest jakość gadżetów reklamowych. Upewnij się wcześniej, czy są wykonane z dobrego tworzywa, po jakim czasie wyeksploatują się i czym tak naprawdę wyróżniają się. Pamiętaj, że klient będzie testował twoje gadżety i zauważy każdy uszczerbek.

Gadżet jako część marki

Planując działania marketingowe, w pierwszej kolejności warto postawić na tańsze opcje (gadżety reklamowe dla firm) i przekonać się, jaki jest odzew oraz zainteresowanie klientów i pracowników. Tak naprawdę mniejsze działania również składają się na wizerunek twojej firmy.

Opinie

Słuchaj, co mówią klienci o twoich gadżetach. Zbyt mały logotyp? Ucho odpadło od kubka? A może świetnie zaprojektowana i wytrzymała koszulka? Każda opinia jest znacząca i może przyczynić się do rozwoju firmy, a w szczególności brandingu. Jeśli widząc twój kubek, klient od razu wie, o jaką firmę chodzi i ma z nią dobre skojarzenia, trafiłeś w punkt!

Pozytywny wizerunek twojej firmy

Zarówno drobne gadżety promocyjne (długopis, ołówek, kubek), jak i ekskluzywne prezenty biznesowe możesz zamówić w sklepie Promotion Tops. W ofercie ekologiczne i oryginalne upominki firmowe.

SPRAWDŹ: http://promotiontops.pl/

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska