Oryginalność i skuteczność
Jeśli twoja firma posiada spójną indentyfikację wizualną, warto to wykorzystać również w przypadku gadżetów reklamowych, ponieważ to z nimi klient będzie miał bezpośrednio do czynienia. Każdy taki gadżet możesz zaprojektować indywidualnie, na przykład dopasować gadżety z nadrukiem, które będą jednoznacznie kojarzyły się z twoją firmą.
Dostępność
Plusem produktów reklamowych jest fakt, że są one dostępne dla wszystkich i to ty decydujesz, do jakiej grupy chcesz je skierować. Dzięki temu dajesz szansę na wypozycjonowanie się jako lider, którego klienci pamiętają. Jeśli jeszcze nie posiadasz swoich gadżetów reklamowych, a istniejesz jakiś czas na rynku, klienci sami mogą cię o nie zapytać.
Więź z klientem i pracownikiem
Możesz stworzyć specjalne grupy odbiorców i pogrupować gadżety, na przykład drobne upominki (długopisy, pendrive`y, kubki, koszulki) oferować pracownikom z okazji urodzin lub różnego rodzaju uroczystości. Inne, droższe gadżety (np. zestawy kawowe) oferować pracownikom, klientom, na których szczególnie ci zależy. Ludzie uwielbiają gadżety, a prezenty sprawiają, że będą cię (a przede wszystkim twoją firmę) pamiętali jeszcze dłużej.
Praktyczność
Ogromną zaletą gadżetów reklamowych jest nie tylko piękny design, ale i praktyczność. Zarówno kubek, długopis, koszulka czy pendrive są bardzo użyteczne i na pewno nie będą stały na półce. Klient i tak kupiłby te przedmioty, prawda?
Możliwości i parametry
Elementem, którego nie można przegapić, jest jakość gadżetów reklamowych. Upewnij się wcześniej, czy są wykonane z dobrego tworzywa, po jakim czasie wyeksploatują się i czym tak naprawdę wyróżniają się. Pamiętaj, że klient będzie testował twoje gadżety i zauważy każdy uszczerbek.
Gadżet jako część marki
Planując działania marketingowe, w pierwszej kolejności warto postawić na tańsze opcje (gadżety reklamowe dla firm) i przekonać się, jaki jest odzew oraz zainteresowanie klientów i pracowników. Tak naprawdę mniejsze działania również składają się na wizerunek twojej firmy.
Opinie
Słuchaj, co mówią klienci o twoich gadżetach. Zbyt mały logotyp? Ucho odpadło od kubka? A może świetnie zaprojektowana i wytrzymała koszulka? Każda opinia jest znacząca i może przyczynić się do rozwoju firmy, a w szczególności brandingu. Jeśli widząc twój kubek, klient od razu wie, o jaką firmę chodzi i ma z nią dobre skojarzenia, trafiłeś w punkt!
Pozytywny wizerunek twojej firmy
Zarówno drobne gadżety promocyjne (długopis, ołówek, kubek), jak i ekskluzywne prezenty biznesowe możesz zamówić w sklepie Promotion Tops. W ofercie ekologiczne i oryginalne upominki firmowe.
SPRAWDŹ: http://promotiontops.pl/
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?