
Rekrutacja z wykorzystaniem wszelkich narzędzi social media i tego, co dzieje się online, nadaje procesowi zatrudnienia tempa i zwiększa zainteresowanie kandydatów ofertą pracy. Jak wyróżnić się i zrobić użytej z nowych technologi?

Wideo oferta
Materiały wideo są klikalne. Dlatego chcąc szybko i skutecznie przebić się z ofertą pracy w sieci, warto nagrać krótki (do kilku minut) filmik.

Słowo wstępu
rekrutacji do firmy może opowiadać jej prezes, ale też pracownicy z działu, do którego poszukiwany jest nowy członek zespołu. Wideo-ofertę może przedstawiać też HR-owiec. Ważne jest to, aby filmik był autentyczny i przekonujący. Duże korporacje korzystają z reguły z zewnętrznych firm, które znają się na kręceniu scen i ich montażu. Sam scenariusz wymyśla często dział promocji.

Aplikacja w rekrutacji
Narzędziem, w które warto zainwestować, jest aplikacja rekrutacyjna. Specjalna apka sprawdzi się np. w kontekście cyklicznych naborów na studenckie staże i praktyki. To dobre rozwiązanie dla firm, które próbują przyciągać młodych pracowników i chcą budować wizerunek nowoczesnego pracodawcy.