https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

A4. Wielkie korki na obwodnicy Krakowa. Miejscami hamowanie "do zera" [ZDJĘCIA]

red.
Wielkie korki na A4 w Krakowie spowodowały, że przejazd obwodnicą Krakowa zajmuje znacznie więcej czasu.
Wielkie korki na A4 w Krakowie spowodowały, że przejazd obwodnicą Krakowa zajmuje znacznie więcej czasu. Traxelektronik
Gigantyczne korki na A4 w Krakowie - informują czytelnicy. Jadący obwodnicą Krakowa stracą mnóstwo czasu na przejazd w obie strony pomiędzy węzłami Balicę i zakopianką. Sytuację potęgują niekorzystne warunki drogowe.

Wielki korek na A4 w Krakowie nie spowodował wypadek tylko bardzo duży ruch pojazdów oraz śliska nawierzchnia. Miejscami samochody zatrzymują się na autostradzie - informują kierowcy.

Uwaga, bardzo duży korek utworzył się także na węzłach Modlnica i Modlniczka.

Służby przypominają aby w takich warunkach także tworzyć korytarz życia, który ułatwi ewentualny przejazd służb ratunkowych.

Aktualizacja: 19.45
Sytuacja się uspokoiła, nie ma korków.

Jesteś świadkiem utrudnień na drodze? Daj nam znać! Poinformujemy innych. Czekamy na informacje, zdjęcia i nagrania wideo!
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Motoryzacja

Komentarze 5

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

:]
22 grudnia, 16:50, Gość:

Za paraliż komunikacyjny miasta podziękujcie Łukaszowi Frankowi dyrektorowi ZTP, Grydze inżynierowi ruchu miasta Krakowa , Majchrowskiemu i sobie samym, tego ostatniego wybrali Krakowianie w wyborach. Pamiętajcie Kraków dzisiaj to jeden korek a nie ma studentów. Rowerowa rewolucja daje efekt widzicie sami.

22 grudnia, 19:28, Jak się ich pozbyć?:

Np, na Azorach, jak się z Różyckiego przecina Weissa, można bylo przedtem dwoma pasami ruchu: jednym na prawo, a lewym pasem do skrętu w lewo,. To złośliwie wymalowali na końcówce prawego pasa takie "wyoblenie-wysepkę" (i jeszcze słupki wstaiwli), aby wszystkie samochody zepchnąć na ten lewy pas.

Taka jest "polityka komunikacyjna" Franka i Grygi. Oczywiście to nie jedyna taka najzupełniej sztuczna "zwężka" na ulicach miasta.

23 grudnia, 10:28, Gość:

Całe miasto jest tak zdewastowane, u mnie w Hucie na Andersa porobione zejścia do jednego pada i buspas, Na Mikołajczyka prowadzącej do wyjazdu na Batowice z Krakowa podobnie. Skręt z Dunikowskiego w Mikołajczyka zorganizowany tak że zabić się można, zmiana pasa lewego na prawy na skrzyżowaniu kolizyjnie z wjeżdżającymi z Dunikowskiego. W całym Krakowie zlikwidowano możliwość rozpędzenia się na po skręcie na początku buspasa i płynny wjazd po kilku metrach na pas dostepny ogólnie. Taka organizacja zagraża zdrowiu i życiu uczestników ruchu. Wspomnę że w Krakowie bez względu na natężenie ruchu obecnie cały czas się hamuje i po chwili rozpędza samochód, powoduje to większą emisję. Kiedyś te mądre głowy z ZTP pójdą za to siedzieć.

Mam nadzieję, że będą siedzieć naprawdę długie lata.

G
Gość
22 grudnia, 16:50, Gość:

Za paraliż komunikacyjny miasta podziękujcie Łukaszowi Frankowi dyrektorowi ZTP, Grydze inżynierowi ruchu miasta Krakowa , Majchrowskiemu i sobie samym, tego ostatniego wybrali Krakowianie w wyborach. Pamiętajcie Kraków dzisiaj to jeden korek a nie ma studentów. Rowerowa rewolucja daje efekt widzicie sami.

22 grudnia, 19:28, Jak się ich pozbyć?:

Np, na Azorach, jak się z Różyckiego przecina Weissa, można bylo przedtem dwoma pasami ruchu: jednym na prawo, a lewym pasem do skrętu w lewo,. To złośliwie wymalowali na końcówce prawego pasa takie "wyoblenie-wysepkę" (i jeszcze słupki wstaiwli), aby wszystkie samochody zepchnąć na ten lewy pas.

Taka jest "polityka komunikacyjna" Franka i Grygi. Oczywiście to nie jedyna taka najzupełniej sztuczna "zwężka" na ulicach miasta.

Całe miasto jest tak zdewastowane, u mnie w Hucie na Andersa porobione zejścia do jednego pada i buspas, Na Mikołajczyka prowadzącej do wyjazdu na Batowice z Krakowa podobnie. Skręt z Dunikowskiego w Mikołajczyka zorganizowany tak że zabić się można, zmiana pasa lewego na prawy na skrzyżowaniu kolizyjnie z wjeżdżającymi z Dunikowskiego. W całym Krakowie zlikwidowano możliwość rozpędzenia się na po skręcie na początku buspasa i płynny wjazd po kilku metrach na pas dostepny ogólnie. Taka organizacja zagraża zdrowiu i życiu uczestników ruchu. Wspomnę że w Krakowie bez względu na natężenie ruchu obecnie cały czas się hamuje i po chwili rozpędza samochód, powoduje to większą emisję. Kiedyś te mądre głowy z ZTP pójdą za to siedzieć.

J
Jak się ich pozbyć?
22 grudnia, 16:50, Gość:

Za paraliż komunikacyjny miasta podziękujcie Łukaszowi Frankowi dyrektorowi ZTP, Grydze inżynierowi ruchu miasta Krakowa , Majchrowskiemu i sobie samym, tego ostatniego wybrali Krakowianie w wyborach. Pamiętajcie Kraków dzisiaj to jeden korek a nie ma studentów. Rowerowa rewolucja daje efekt widzicie sami.

Np, na Azorach, jak się z Różyckiego przecina Weissa, można bylo przedtem dwoma pasami ruchu: jednym na prawo, a lewym pasem do skrętu w lewo,. To złośliwie wymalowali na końcówce prawego pasa takie "wyoblenie-wysepkę" (i jeszcze słupki wstaiwli), aby wszystkie samochody zepchnąć na ten lewy pas.

Taka jest "polityka komunikacyjna" Franka i Grygi. Oczywiście to nie jedyna taka najzupełniej sztuczna "zwężka" na ulicach miasta.

G
Gość
22 grudnia, 16:50, Gość:

Za paraliż komunikacyjny miasta podziękujcie Łukaszowi Frankowi dyrektorowi ZTP, Grydze inżynierowi ruchu miasta Krakowa , Majchrowskiemu i sobie samym, tego ostatniego wybrali Krakowianie w wyborach. Pamiętajcie Kraków dzisiaj to jeden korek a nie ma studentów. Rowerowa rewolucja daje efekt widzicie sami.

Wpakowali się w obwodnicę bo w mieście nie da się ruszyć i ją też przykorkowali. W takim skansenie żyjemy. Kraków nie ma pełnej obwodnicy, tylko od strony południowej.

G
Gość

Za paraliż komunikacyjny miasta podziękujcie Łukaszowi Frankowi dyrektorowi ZTP, Grydze inżynierowi ruchu miasta Krakowa , Majchrowskiemu i sobie samym, tego ostatniego wybrali Krakowianie w wyborach. Pamiętajcie Kraków dzisiaj to jeden korek a nie ma studentów. Rowerowa rewolucja daje efekt widzicie sami.

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska