
AFL (Adaptive Forward Lighting)
Światła adaptacyjne przednie
Jak działa?
Światła te pomagają doświetlać zakręty. W zależności od tego, jak położona jest kierownica, mogą się uruchamiać dodatkowe światła, które są skierowane w bok. To tzw. układ statyczny. W układzie dynamicznym, światło z głównych reflektorów podąża na bieżąco za ruchami kierownicy.

ASR (Acceleration Slip Regulation)
System zapobiegający poślizgowi kół podczas ruszania
Jak działa?
System ten blokuje koła, kiedy sensory wykrywają, że któreś z kół zaczyna buksować. ASR może też ujmować gazu i tym samym zmniejszyć moc silnika, gdy w poślizg wpadnie cała oś.
System ASR działa w oparciu o ABS, zaś w nowszych samochodach jego funkcje wypełnia ESP.

BAS (Brake Assist System)
System wspomagania hamowania
Jak działa?
Ten system uruchamia się przy nagłym hamowaniu. Czujnik mierzący szybkość wciskania pedału hamulca uruchomi system, gdy zahamujemy szybciej niż zwykle. Wówczas w układzie hamulcowym zwiększane jest ciśnienie, co pozwala uzyskać wcześniej pełną siłę hamowania. Dodatkowo mogą także być uruchamiane światła awaryjne lub pulsujące światło stopu, co ostrzeże innych kierowców.

BLIS (Blind Spot Information System)
Ostrzeganie o pojeździe znajdującym się w „martwym polu”
Jak działa?
Kamery zamontowane w bocznych lusterkach są połączone z kontrolką, która ostrzeże kierowcę w przypadku, gdy w tzw. martwym polu znajdzie się inny pojazd.