- Mimo znacznego zmniejszenia ruchu pasażerskiego w Kraków Airport wciąż dbamy o podwyższanie standardów świadczonych usług dla pasażera. Cieszymy się, że krakowskie lotnisko znalazło się w czołówce najlepszych portów lotniczych Starego Kontynentu. Niezależnie od wielu restrykcji i obostrzeń, które muszą spełnić podróżujący z Krakowa i Małopolski, nasi pasażerowie wysoko oceniają stopień satysfakcji z oferowanych przez nas usług
- powiedział Radosław Włoszek, prezes Kraków Airport.
Program Airport Service Quality to wiodący na świecie system pomiaru satysfakcji podróżujących. jakości i standardów obsługi na lotniskach. ASQ mierzy zadowolenie pasażerów według 34 kluczowych wskaźników wydajności, które pozwalają na kompleksową ocenę poziomu świadczonych usług na ścieżce pasażera odlatującego i przylatującego.
- Nagrody ACI Airport Service Quality to najwyższe możliwe wyróżnienie dla zarządzających lotniskami na całym świecie. W tym roku bardziej niż jakiekolwiek inne nagrody przyznawane są tym lotniskom, które wsłuchiwały się w potrzeby swoich klientów i dostosowywały oferowane przez siebie usługi i doświadczenia do zmieniających się potrzeb i oczekiwań w bardzo trudnych warunkach
– podkreśla Luis Felipe de Oliveira, dyrektor generalny ACI.
- Dziękuję całej drużynie Kraków Airport za to, że każdego dnia w bardzo trudnym czasie pandemii, mimo licznych wyzwań, błyskawicznie i skutecznie podejmuje działania na najwyższym poziomie zapewniające bezpieczeństwo pasażerom i wszystkim pracującym na lotnisku. Dziękuję także wszystkich współpracującym służbom za doskonałą współpracę w Kraków Airport – mówi Radosław Włoszek.
Kraków Airport jest powszechnie chwalony za błyskawiczną reakcję na zmieniające się przepisy międzynarodowe i zasady sanitarne, a także wszelkie uwagi i postulaty podróżujących. Zmieniły się oczekiwania tych ostatnich: obok komfortu priorytetem stało się bezpieczeństwo oparte na wprowadzonych podczas podróży solidnych zasadach sanitarnych.
Badanie poziomu satysfakcji pasażerów w programie Airport Service Quality (ASQ) prowadzone jest w Kraków Airport od 2007 roku.
