FLESZ - W jaki sposób wybierzemy prezydenta?
W tym roku chętniej niż dotychczas będziemy odkrywać uroki naszego kraju. Jak wynika z raportu Polskiej Organizacji Turystycznej, aż 87 proc. z nas planuje podróże po Polsce, najczęściej w góry (34 proc.), nad morze (27 proc.) lub nad jeziora (16 proc.)[1]. W wiele tych miejsc będziemy udawać się autem. Zawsze, w podróży czy podczas wypoczynku, najważniejsze jest bezpieczeństwo.
Czwarta edycja kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ przedstawia temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu przez pryzmat wakacji i różnych form spędzania wolnego czasu. Lato kojarzy nam się z podróżami, wypoczynkiem nad wodą, wędrówkami po górach i odkrywaniem nowych miejsc. Zależy nam, aby każda wakacyjna przygoda była bezpieczna, dlatego będziemy zachęcać wszystkich dorosłych, a w szczególności wielbicieli pływania i sportów wodnych, amatorów górskich wędrówek, a także kierowców do odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu oraz zachowania zdrowego rozsądku
– powiedziała Małgorzata Janikowska, koordynator akcji z ramienia Carlsberg Polska.
Co łączy przewodniczkę, kierowcę ciężarówki i ratowników?
Do grona ambasadorów programu TRZEŹWO MYŚLĘ w tym roku dołączyli – Joanna Stępińska, przewodnik tatrzański, Iwona Blecharczyk, znana jako „Trucking Girl”, jedna z najbardziej popularnych Polek za kierownicą ciężarówki, Marcin Borkowski, ratownik medyczny i mistrz Europy w ratownictwie medycznym, a także Tomasz Draczyński, OSP Ratownictwo Wodne – Warszawa.
Do współpracy zaprosiliśmy osoby, które na co dzień spotykają się z wieloma niebezpiecznymi zachowaniami m.in. nad wodą, w górach czy na drodze. W swojej pracy są oni odpowiedzialni nie tylko za siebie, ale też innych. Ich rady i wskazówki dotyczące bezpieczeństwa podczas wakacji mogą nam pomóc uniknąć wielu ryzykownych sytuacji i czerpać z wypoczynku więcej radości
– dodała Małgorzata Janikowska, koordynator akcji TRZEŹWO MYŚLĘ.
Co przed nami?
Program TRZEŹWO MYŚLĘ, promujący odpowiedzialne spożywanie alkoholu, ma na celu uzmysłowić konsumentom, że trzeźwe myślenie i mocne stąpanie po ziemi przydaje się w codziennym życiu. Podkreśla również, że na każdym dorosłym spoczywa odpowiedzialność za siebie i innych. W tegorocznej edycji zaplanowano m.in. cykl materiałów poradnikowych z udziałem ambasadorów kampanii dotyczących bezpiecznego letniego wypoczynku, serię audycji poświęconych TRZEŹWEMU MYŚLENIU na drodze, w górach i nad wodą. Do końca września prowadzone będą również akcje angażujące konsumentów w kanałach własnych ambasadorów oraz Carlsberg Polska, a także działania media relations. Za koncepcję 4. edycji kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ oraz jej przeprowadzenie odpowiada agencja ConTrust Communication.
- Oni nie skończyli studiów, a mają miliony. Jak to możliwe?!
- Licytacje komornicze. Domy i mieszkania nawet za połowę ceny
- Kraków sprzedaje atrakcyjne lokale w centrum miasta. Okazja?
- Dramat w Łapanowie. Skala zniszczeń jest porażająca ZDJĘCIA
- Jadących A4 i zakopianką czekają trzy miesiące koszmaru
- Fotoradary w Małopolsce. Tutaj najczęściej łapią kierowców!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?