![[sc]Wariant IV [/sc]...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/b0/4e/63edc339beda5_o_large.jpg)
[sc]Wariant IV [/sc]
W tym wariancie Trasa Ciepłownicza poprowadzona byłaby wraz z torowiskiem w tunelu pod Wisłą. Początkowo trasa drogowa oraz torowa prowadziłaby w tunelu, jako kontynuacja Trasy Nowobagrowej (jest na etapie planowania). Następnie tuż za ul. Korbońskiego zaplanowano wjazd/wyjazd z tunelu drogowo-tramwajowego. Dalej trasa drogowa w dalszym ciągu przebiegałaby w tunelu wraz z torową - obok terenów przemysłowych zlokalizowanych wzdłuż ul. Golikówka i terenów ogródków działkowych, pod międzywalem i Wisłą, terenami przemysłowymi wzdłuż ul. Ciepłowniczej aż do skrzyżowania z ul. Nowohucką. Natomiast koniec tunelu drogowo-tramwajowego wyznaczono tuż za zjazdem do „Selgrosa”. Podsumowując, tunel w tym wariancie Trasy Ciepłowniczej zaczyna się na wysokości ul. Korbońskiego, a kończy w ul. Nowohuckiej (tuż za „Selgrosem”).

Trasa Ciepłownicza ma połączyć Płaszów z rejonem Łęgu.