
Wariant 2
- Skrzyżowanie ul. Poronińskiej, ul. Taklińskiego, łącznic i dodatkowych jezdni w formie ronda turbinowego 5-wlotowego,
- Dodatkowe jezdnie po stronie zachodniej i wschodniej jako dwukierunkowe połączone jednokierunkowym wjazdem/wyjazdem na południe od ul. Opatkowickiej/ Ważewskiego z DK7,
- Skrzyżowanie ul. Opatkowickiej bez relacji w lewo, w kierunku południowym (jednokierunkowy wyjazd z DK7),
- Skrzyżowanie ul. Ważewskiego z pełnymi relacjami – wylot na południe jednokierunkowy (wjazd na DK7),
- Łącznice od strony Rzeszowa i Katowic po rozdzieleniu wznoszą się na poziom „+1" po stronie wewnętrznej, natomiast na poziom „0" od zewnątrz od nich.

Wariant 3

Wariant 3
- Skrzyżowanie ul. Poronińskiej, ul. Taklińskiego, łącznic i dodatkowych jezdni w formie skrzyżowania skanalizowanego z niepełnymi relacjami skrętnymi,
- Umiejscowienie pomiędzy dodatkowymi jezdniami miejsca do zawracania z dodatkowymi pasami dla tej relacji stanowiące uzupełnienie brakujących relacji ww. skrzyżowania,
- Dodatkowe jezdnie po stronie zachodniej i wschodniej jako jednokierunkowe połączone jednokierunkowym wjazdem/wyjazdem na południe od ul. Opatkowickiej/ Ważewskiego z DK7,
- Skrzyżowanie ul. Opatkowickiej na prawe skręty z jednokierunkową dodatkową jezdnią po stronie wschodniej,
- Skrzyżowanie ul. Ważewskiego na prawe skręty z jednokierunkową dodatkową jezdnią po stronie zachodniej,
- Łącznice od strony Rzeszowa i Katowic po rozdzieleniu wznoszą się na poziom „+1" po stronie zewnętrznej, natomiast na poziom „0" od wewnątrz pomiędzy nimi.