1 z 85
Przewijaj galerię w dół
Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do...
fot. Kamil Rogala

Hyundai Ioniq 5 77 kWh AWD 325 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do elektromobilności i nie uważam go za przełomowy model w tej kategorii, to jednak uważam, że może on zmienić perspektywę osób sceptycznie nastawionych do pojazdów elektrycznych. Ten samochód wyróżnia się na tle innych – jest obszerny, zapewnia wysoki komfort jazdy i może pozytywnie zaskoczyć swoją efektywnością oraz ekonomicznością, jeśli tylko ktoś ma bardzo spokojne usposobienie za kierownicą. Cyfrowe lusterka robią wrażenie i pasują do charakteru auta, ale tradycjonalistów mogą przyprawić o zawrót głowy. Dosłownie i w przenośni.

2 z 85
Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do...
fot. Kamil Rogala

Hyundai Ioniq 5 77 kWh AWD 325 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do elektromobilności i nie uważam go za przełomowy model w tej kategorii, to jednak uważam, że może on zmienić perspektywę osób sceptycznie nastawionych do pojazdów elektrycznych. Ten samochód wyróżnia się na tle innych – jest obszerny, zapewnia wysoki komfort jazdy i może pozytywnie zaskoczyć swoją efektywnością oraz ekonomicznością, jeśli tylko ktoś ma bardzo spokojne usposobienie za kierownicą. Cyfrowe lusterka robią wrażenie i pasują do charakteru auta, ale tradycjonalistów mogą przyprawić o zawrót głowy. Dosłownie i w przenośni.

3 z 85
Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do...
fot. Kamil Rogala

Hyundai Ioniq 5 77 kWh AWD 325 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do elektromobilności i nie uważam go za przełomowy model w tej kategorii, to jednak uważam, że może on zmienić perspektywę osób sceptycznie nastawionych do pojazdów elektrycznych. Ten samochód wyróżnia się na tle innych – jest obszerny, zapewnia wysoki komfort jazdy i może pozytywnie zaskoczyć swoją efektywnością oraz ekonomicznością, jeśli tylko ktoś ma bardzo spokojne usposobienie za kierownicą. Cyfrowe lusterka robią wrażenie i pasują do charakteru auta, ale tradycjonalistów mogą przyprawić o zawrót głowy. Dosłownie i w przenośni.

4 z 85
Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do...
fot. Kamil Rogala

Hyundai Ioniq 5 77 kWh AWD 325 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do elektromobilności i nie uważam go za przełomowy model w tej kategorii, to jednak uważam, że może on zmienić perspektywę osób sceptycznie nastawionych do pojazdów elektrycznych. Ten samochód wyróżnia się na tle innych – jest obszerny, zapewnia wysoki komfort jazdy i może pozytywnie zaskoczyć swoją efektywnością oraz ekonomicznością, jeśli tylko ktoś ma bardzo spokojne usposobienie za kierownicą. Cyfrowe lusterka robią wrażenie i pasują do charakteru auta, ale tradycjonalistów mogą przyprawić o zawrót głowy. Dosłownie i w przenośni.

Pozostało jeszcze 80 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

One powalczą w Krakowie o tytuł Miss Nastolatek Województwa Małopolskiego

One powalczą w Krakowie o tytuł Miss Nastolatek Województwa Małopolskiego

Ćwiczenia TOPR. Tak ratownicy desantują się na dach kolei na Kasprowy Wierch

Ćwiczenia TOPR. Tak ratownicy desantują się na dach kolei na Kasprowy Wierch

Wojskowa pętla taktyczna w Krakowie. Przeszli test sprawności bojowej i odporności

Wojskowa pętla taktyczna w Krakowie. Przeszli test sprawności bojowej i odporności

Zobacz również

One powalczą w Krakowie o tytuł Miss Nastolatek Województwa Małopolskiego

One powalczą w Krakowie o tytuł Miss Nastolatek Województwa Małopolskiego

Gdzie mam wyrzucić skarpety?! Jak Kraków (nie) radzi sobie z segregacją starych ubrań

Gdzie mam wyrzucić skarpety?! Jak Kraków (nie) radzi sobie z segregacją starych ubrań