5 z 85
Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do...
fot. Kamil Rogala

Hyundai Ioniq 5 77 kWh AWD 325 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do elektromobilności i nie uważam go za przełomowy model w tej kategorii, to jednak uważam, że może on zmienić perspektywę osób sceptycznie nastawionych do pojazdów elektrycznych. Ten samochód wyróżnia się na tle innych – jest obszerny, zapewnia wysoki komfort jazdy i może pozytywnie zaskoczyć swoją efektywnością oraz ekonomicznością, jeśli tylko ktoś ma bardzo spokojne usposobienie za kierownicą. Cyfrowe lusterka robią wrażenie i pasują do charakteru auta, ale tradycjonalistów mogą przyprawić o zawrót głowy. Dosłownie i w przenośni.

6 z 85
Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do...
fot. Kamil Rogala

Hyundai Ioniq 5 77 kWh AWD 325 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do elektromobilności i nie uważam go za przełomowy model w tej kategorii, to jednak uważam, że może on zmienić perspektywę osób sceptycznie nastawionych do pojazdów elektrycznych. Ten samochód wyróżnia się na tle innych – jest obszerny, zapewnia wysoki komfort jazdy i może pozytywnie zaskoczyć swoją efektywnością oraz ekonomicznością, jeśli tylko ktoś ma bardzo spokojne usposobienie za kierownicą. Cyfrowe lusterka robią wrażenie i pasują do charakteru auta, ale tradycjonalistów mogą przyprawić o zawrót głowy. Dosłownie i w przenośni.

7 z 85
Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do...
fot. Kamil Rogala

Hyundai Ioniq 5 77 kWh AWD 325 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do elektromobilności i nie uważam go za przełomowy model w tej kategorii, to jednak uważam, że może on zmienić perspektywę osób sceptycznie nastawionych do pojazdów elektrycznych. Ten samochód wyróżnia się na tle innych – jest obszerny, zapewnia wysoki komfort jazdy i może pozytywnie zaskoczyć swoją efektywnością oraz ekonomicznością, jeśli tylko ktoś ma bardzo spokojne usposobienie za kierownicą. Cyfrowe lusterka robią wrażenie i pasują do charakteru auta, ale tradycjonalistów mogą przyprawić o zawrót głowy. Dosłownie i w przenośni.

8 z 85
Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do...
fot. Kamil Rogala

Hyundai Ioniq 5 77 kWh AWD 325 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do elektromobilności i nie uważam go za przełomowy model w tej kategorii, to jednak uważam, że może on zmienić perspektywę osób sceptycznie nastawionych do pojazdów elektrycznych. Ten samochód wyróżnia się na tle innych – jest obszerny, zapewnia wysoki komfort jazdy i może pozytywnie zaskoczyć swoją efektywnością oraz ekonomicznością, jeśli tylko ktoś ma bardzo spokojne usposobienie za kierownicą. Cyfrowe lusterka robią wrażenie i pasują do charakteru auta, ale tradycjonalistów mogą przyprawić o zawrót głowy. Dosłownie i w przenośni.

Pozostało jeszcze 76 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Budowa wiaduktu w Myślenicach. Będą utrudnienia na zakopiance

Budowa wiaduktu w Myślenicach. Będą utrudnienia na zakopiance

Wyjątkowi ratownicy ćwiczyli w kopalni Brzeszcze na wypadek zagrożenia dla górników

Wyjątkowi ratownicy ćwiczyli w kopalni Brzeszcze na wypadek zagrożenia dla górników

Wyburzanie tęczowego biurowca w Krakowie. Co powstanie w tym miejscu?

Wyburzanie tęczowego biurowca w Krakowie. Co powstanie w tym miejscu?

Zobacz również

Najniebezpieczniejsze skrzyżowanie w Chrzanowie. Kiedy ruszy montaż sygnalizacji?

Najniebezpieczniejsze skrzyżowanie w Chrzanowie. Kiedy ruszy montaż sygnalizacji?

Wyburzanie tęczowego biurowca w Krakowie. Co powstanie w tym miejscu?

Wyburzanie tęczowego biurowca w Krakowie. Co powstanie w tym miejscu?