https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Internauci wskazali najgorsze linie komunikacji w Krakowie

Piotr Rąpalski
Adam Wojnar/ Polskapresse
Zapytaliśmy naszych Czytelników w sieci, które ich zdaniem linie tramwajowe i autobusowe funkcjonują najgorzej i dlaczego. Pasażerowie głównie maja problem z punktualnością pojazdów i tłokiem w nich panujących. Zobaczcie, które linie wskazali.

Komentarze 11

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
Ten stary ikarus gdzie kierowcal jak przekladal biegi to caly autobus podskakiwal. Jak sie wpiprzyl w korek na wielickiej to do czyzniskiego stal.
K
Krakowian
Koszty możliwe, że mniejsze, ale niekoniecznie bo przy dogęszczonym mieście komunikacja stoi w korkach. A nasza komunikacja podoba się tylko decydentom bo mieszkańcy wiedzą że jest niepunktualna, niepewna, o niskiej jakości i komforcie podróży.
H
Hutas
J.w. jedno z niewielu sensownych połączeń Huty z Płaszowem/Rybitwami (czyli "sypialni" z miejscem pracy), jeździ rzadko, dziwną i często zmienianą trasą (gdzie przystanek na którymś z większych rond ?), niewielki, wiecznie przepełniony.
O
O
Ponieważ do tej pory nie przyjechał ani jeden jego pociąg.
A
Adolf.H.
Od 2 miesiecy niestety jestem zmuszony jezdzic mpk do pracy, autobus wedlog rozkladu mam o 8:15, jeszcze w zyciu przez te dwa miesiace nie jechalem o takiej godz. zazwyczaj ten 15 po 8 to jedzie 8:27!!! Wiec ja sie pytam po co sa w ogole te rozklady? Ewentualnie powinien byc dopiesek "rozklad teoretyczny nie ma odbicia w rzeczywistosci!" W normalnym cywilizowabym kraju nie do pomyslenia takie spoznienia dzien w dzien! W Japoni jak sie metro spozni do 2min.to ichniejsze pkp wystawia zwolnienie z pracy bo sie metro spoznilo 2min.!!a do 30s.pkp wystawia uaprawiedliwienie dla pracodawcy ze sie spozbiles 20s.z wint pkp a nie wlasnej:) A najlepsze jest to ze ci z naszego mpk beda namawiac na przesiadke z wlasbego samochodu na komunikacje miejska, ciekaw jestem kto sobie moze pozwolic na spoznianie sie autobusu dzien w dzien o 20min.?! Wcale sie nie dziwie ze ludzie w pojedynke wola jezdzic samochodem do pracy niz autobusami, przynajmniej sa punktualnie bez spoznien!!!!
Najgorsza linia 501!!!!
g
green
Akurat koszty funkcjonowania miasta (komunikacja publiczna, dostarczenie mediów, utrzymanie infrastruktury) są mniejsze
gdy, przy tej samej ilości mieszkańców, miasto jest bardziej zagęszczone.
B
Burmistrz Nowej Huty
po remontach torowisk do Pleszowa i al.Solidarnosci nadal pozbawiona jest niskopodlogowego taboru ktory przeciez jest takze w nowohuckiej zajezdni a wysylany jest do Krakowa zeby jeden z urzednikow mial sie czym pochwalic przed turystami natomiast sama Nowa Huta jest mu potrzebna tylko przy okazji wyborow
R
Red
Proponuję zabudowac jeszcze bardziej Kraków to komunikacja będzie tylko na papierze
G
Gość
Podział 124 na 124 i 424 okazał się niewypałem. Efektem tego podziału jest to, że na ulicy Ułanów autobus zjawia się przeciętnie raz na pół godziny, chociaż tam jest wiele bloków mieszkalnych (a także kamieniczek i domków), nie wspominając o licznych instytucjach znajdujących się przy tej ulicy: szkoły, przychodnie, jednostka wojskowa, ośrodek dla głuchoniemych, ośrodek dla dzieci i młodzieży upośledzonej intelektualnie). Po drugie, ten podział spowodował to, że autobus 424, by z os. podwawelskiego dotrzeć na Ugorek, 2-krotnie pokonuje torowisko tramwajowe w rejonie Wieczystej, a to za każdym razem oznacza bardzo długie oczekiwanie autobusu na czerwonym świetle (nieraz skręt w lewo z Meissnera w Al. Jana Pawła II oznacza wyczekiwanie 4 czy nawet 5 cykli zmiany świateł, czyli autobus stoi wtedy ok. 10 minut - tyle, ile 124 pokonuje odległość od Ronda Mogilskiego do przystanku "Ugorek"). Mogliby te linie zjednoczyć i przywrócić dawny przejazd 124 ulicą Ugorek. Wtedy na ul. Ułanów autobus by kursował co kwadrans.
K
Kr@k
Autobus 174 Oś. Kurdwanów-Kombinat!
Z
Złocień
Na Złocieniu spóźnienia min. 15-20 min. I tak codziennie.
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska