Wszechobecna digitalizacja oraz Internet of Things zmieniają krajobraz danych, które można gromadzić z szerokiej palety kanałów i analizować na różne sposoby. Przed analitykami stają coraz to nowe wyzwania związane z eksploracją danych w czasie rzeczywistym, analityką wizualną czy integracją danych nieustrukturyzowanych, przy czym wciąż ogromne znaczenie ma tradycyjne podejście.
Dlatego też mamy ogromną przyjemność zaprosić Państwa do udziału w czwartej edycji kongresu Polish Business Analytics Summit, która odbędzie się w dniach 22-23 marca w hotelu Airport Okęcie.
Poprzednie edycje zgromadziły ponad 400 uczestników, a kongres stał się najważniejszym wydarzeniem w kalendarzu zarówno przedstawicieli biznesu, jak też analityków, osób odpowiedzialnych za hurtownie danych, business intelligence czy data science.
Czwarta edycja kongresu skupi się na praktycznych aspektach wdrożeń i ich realnym wpływie na biznes. Wśród prelegentów edycji 2016 znajdziecie Państwo m.in.:
* Tommaso Villani, Global Business Intelligence and Analytics Manager, Unilever (UK)
* Sukdeep Singh, Business Intelligence Analyst, National Grid (UK)
* Alex Hancock, Analytics Manager, Shell (UK)
* Thomas Rosenquist, Business Intelligence Manager, Maersk Supply Chain (Denmark)
* Enda Ridge, Phd, Head of Algorithms, Sainsbury’s Supermarkets Ltd
Szczegóły programu www.trioconferences.pl
Zachęcam do rejestracji swojej obecności!!!
Marta Pawlikowska
Project Director
Kom. 519 047 625
