
Ruchome schody, Kraków, Małopolski Dworzec Autobusowy
Kraków, okolica Małopolskiego Dworca Autobusowego. Na naprawianie schodów przez ostatnie 5 lat wydano kilkaset tysięcy złotych. Schody miały być naprawiane około 20 razy, a decyzja o ich całkowitym wyłączeniu (schody jadące do góry stanęły w 2018 r., jadące w dół w 2019 r.) zapadła po tym, jak urzędnicy doszli do wniosku, że dopóki zadaszenie nie będzie zrobione, to nie ma sensu wkładać w ich naprawę kolejnych pieniędzy.

Ruchome schody, Kraków, Małopolski Dworzec Autobusowy
Kraków, okolica Małopolskiego Dworca Autobusowego. Na naprawianie schodów przez ostatnie 5 lat wydano kilkaset tysięcy złotych. Schody miały być naprawiane około 20 razy, a decyzja o ich całkowitym wyłączeniu (schody jadące do góry stanęły w 2018 r., jadące w dół w 2019 r.) zapadła po tym, jak urzędnicy doszli do wniosku, że dopóki zadaszenie nie będzie zrobione, to nie ma sensu wkładać w ich naprawę kolejnych pieniędzy.

Ruchome schody, Kraków, Małopolski Dworzec Autobusowy
Kraków, okolica Małopolskiego Dworca Autobusowego. Na naprawianie schodów przez ostatnie 5 lat wydano kilkaset tysięcy złotych. Schody miały być naprawiane około 20 razy, a decyzja o ich całkowitym wyłączeniu (schody jadące do góry stanęły w 2018 r., jadące w dół w 2019 r.) zapadła po tym, jak urzędnicy doszli do wniosku, że dopóki zadaszenie nie będzie zrobione, to nie ma sensu wkładać w ich naprawę kolejnych pieniędzy.

Ruchome schody, Kraków, Małopolski Dworzec Autobusowy
Kraków, okolica Małopolskiego Dworca Autobusowego. Na naprawianie schodów przez ostatnie 5 lat wydano kilkaset tysięcy złotych. Schody miały być naprawiane około 20 razy, a decyzja o ich całkowitym wyłączeniu (schody jadące do góry stanęły w 2018 r., jadące w dół w 2019 r.) zapadła po tym, jak urzędnicy doszli do wniosku, że dopóki zadaszenie nie będzie zrobione, to nie ma sensu wkładać w ich naprawę kolejnych pieniędzy.