https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kraków 100 lat za innymi miastami. Co innym się udało, a pod Wawelem wciąż nie ma? [LISTA]

Piotr Ogórek
Elektromobilność. Gdy kolejne miasta, same lub we współpracy z partnerami prywatnymi, uruchamiają sieci wypożyczania samochodów elektrycznych, Kraków stoi w miejscu. Udostępnienie mieszkańcom elektrycznego carsharingu albo tworzenie punktów ładowania samochodów elektrycznych to działania już teraz prowadzone przez miasta. Przykładami dobrych praktyk mogą pochwalić się Wrocław, Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. We Wrocławiu miejska wypożyczalnia aut elektrycznych działa już od 2017 roku
Elektromobilność. Gdy kolejne miasta, same lub we współpracy z partnerami prywatnymi, uruchamiają sieci wypożyczania samochodów elektrycznych, Kraków stoi w miejscu. Udostępnienie mieszkańcom elektrycznego carsharingu albo tworzenie punktów ładowania samochodów elektrycznych to działania już teraz prowadzone przez miasta. Przykładami dobrych praktyk mogą pochwalić się Wrocław, Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. We Wrocławiu miejska wypożyczalnia aut elektrycznych działa już od 2017 roku Materiały prasowe
Kraków w niektórych dziedzinach jest pionierem i liderem. Jako pierwsze miasto wprowadziło strefę czystego transportu i zapewne jako pierwsze duże miasto podwyższy i zróżnicuje ceny za parkowanie. Co może nie do końca spodoba się wszystkim mieszkańcom. Stolica Małopolski może się natomiast pochwalić jedną z lepszych sieci miejskiego roweru, która jako jedyna działa przez cały rok. Mamy Tauron Arenę Kraków i Centrum Kongresowe ICE. Kraków jest też jednym z liderów, jeśli chodzi o przyciąganie ruchu turystycznego, w tym turystyki religijnej. Są jednak pewne obszary, gdzie Kraków jest daleko w tyle za innymi polskimi miastami. To chociażby uchwała krajobrazowa, zielone torowiska czy elektromobilność.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 6

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

E
Emil
Każde miasto rządzi się swoimi prawami. Kraków to Kraków - jest jak jest. Specyfika miasta wiele mówi. A co do elektromobilności w mieście to mnie wystarczą póki co 4 ładowarki greenway'a zwłąszcza że jedna mam praktycznie pod nosem obok domu
C
Chopri
Jestesmy daleko z tylu za takim Wroclawiem jesli chodzi o rynek pracy, tereny zielone, wyglad kamienic, czystosc itp. Szkoda gadac.
G
Gosc
Co jeszcze ma Kraków a inne miasta nie mają? Osób piszących tak kretynskie artykuły jak ten...
G
Gość
Cześć Panowie :) Szukam mężczyzny na namiętne spotkania. Mam 20 lat i zgrabne ciało, moje nagiie zdjęcia i kontakt na stronie: http://sexmalwina.pl i wyszukaj mnie po niku: Malwina88 napisz do mnie lub zadzwoń o każdej porze, odpisuje zazwyczaj do 5 minut, czekam
G
Gość
Zgadzam się z wcześniejszym poglądem - NIE MA METRA i nie będzie, bo władze miasta nie są zdopingowane, żeby je budować. A bycie liderem we wprowadzaniu wyższych opłat i kolejnych stref to chyba najłatwiejszy sposób na bycie liderem - wystarczy kilka kartek papieru i kilka znaków drogowych. Budowa metra to jednak bardziej złożone zadanie ;)
B
Burmistrz Nowej Huty
A przede wszystkim nie ma metra ktore juz dawno powinno byc.Pan pre-zydent robi jednak wszystko zeby go nie budowac bo kasa potrzebna jest na lukratywne etaty coraz wiekszej ilosci urzedasow i uczelnianych dziadkow
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska