https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kraków. "Mistrzowie parkowania", którzy naprawdę potrafią zdenerwować człowieka

Piotr Rąpalski
Kraków. Wiadomo, że w mieście trudno jest o miejsce do zaparkowania, ale nie może obowiązywać anarchia na ulicach i chodnikach.
Kraków. Wiadomo, że w mieście trudno jest o miejsce do zaparkowania, ale nie może obowiązywać anarchia na ulicach i chodnikach. Straż Miejska
Tropi ich straż miejska. Zastawiają bramy, tarasują przejazd tramwajom, niszczą zieleńce, uniemożliwiają przejście chodnikiem, blokują ruch - mistrzowie parkowania - czyli kierowcy, którzy zostawiają swoje samochody gdzie popadnie, nie przejmując się konsekwencjami i innymi użytkownikami ulic. Robią co chcą, ale łamią jednak przepisy.

FLESZ - Kolejne obostrzenia ogłoszone przez rząd

W roku straż miejska lub inne służby nakazują odholować miedzy 2000, a 3000 źle zaparkowanych pojazdów z krakowskich ulic. Kierowca musi później pokryć koszty holowania - miedzy 500 a 600 zł.

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ I WYBIERZ RAZEM Z NAMI MISTRZA PARKOWANIA 2019 W KRAKOWIE

Kraków. Oto nasi kandydaci do tytułu Mistrza Parkowania 2019...

Do tego dochodzą jeszcze inne opłaty, np. za parking miejski. Można też dodatkowo zaliczyć punkty karne i mandat. W zależności od popełnionego wykroczenia wynikającego ze złego parkowania.

os. 2 Pułku Lotniczego 1 BMW 4

Kraków. Wraki samochodów nie zniknęły z ulic z powodu epidemii

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Motoryzacja

Komentarze 3

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Urzędnicy wielokrotnie podkreślali że szykanowanie innych uczestników ruchu to pozytywny społecznie proces i powinien być realizowany w naszym mieście. No to realizujemy

P
Pietrek

800-tysięczne europejskie miasto. W centrum DWA (Wawel i Muzeum Narodowe) parkingi podziemne. Chyba żadnego nie pominąłem. Jakieś przemyślenia...?

Z
Zbigniew Rusek

Piszą o tarasowaniu przejazdu tramwajom, a jakoś przemilczany jest fakt, że parkujące auta poważnie utrudniają przejazd autobusom komunikacji miejskiej. Nieraz urzędnicy bezmyślnie wyznaczają parkowanie pozostawiając taką szerokość jezdni (dwukierunkowej), że normalnie minie się samochód osobowy (czy dostawczy) z osobowym lub niewielkim dostawczym, ale już nie obchodzi ich to, że autobus nie minie się nawet z samochodem osobowym czy małym dostawczym (a tym bardziej z autobusem jadącym z przeciwka, lub duża ciężarówką). Trzeba nagłaśniać ten problem. Autobusy mają spore gabaryty i potrzeba im naprawdę dużej szerokości.

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska