https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kraków. Owca-celebrytka przychodzi do food trucka z obwarzankami w spocie promocyjnym miasta

Małgorzata Mrowiec
Na Rynku Głównym można w poniedziałek obserwować pracę ekipy kręcącej spot reklamowy. Tuż przy Sukiennicach stanęła błękitna furgonetka z napojami i jedzeniem, na ladzie wyłożono m.in. krakowskie obwarzanki. Do food trucka przychodzi owca... O co chodzi w tej scenie, jak też w całym spocie promocyjnym, którego będzie częścią - to na razie pozostaje owiane tajemnicą. Cała ogólnopolska kampania promująca stolicę Małopolski ma wystartować w połowie maja.

Na miejscu dowiadujemy się, że spot kręcony jest dla miasta Krakowa, a owca przyjechała spod Warszawy i jest celebrytką, kilka lat temu zagrała w filmie "Listy do M.". Członkowie ekipy agencji reklamowej więcej nie ujawniają, na razie też oszczędnie wypowiadają się o akcji promocyjnej przedstawiciele krakowskiego magistratu.

- Spot i przygotowywane virale są elementem turystycznej kampanii ogólnopolskiej, którą miasto przygotowuje wspólnie z Małopolską Organizacją Turystyczną - mówi nam Monika Chylaszek, rzeczniczka prasowa prezydenta Krakowa. - Nie chcemy na tym etapie oczywiście zdradzać scenariusza, ale w tym roku temat przewodni wydaje się oczywisty: urodziny obchodzi Smok Wawelski. W tym roku minie 50 lat od kiedy rzeźba prof. Bronisława Chromego stanęła przy Smoczej Jamie i stała się jednym z symboli Krakowa, szczególnie lubianym przez dzieci, więc i one będą z pewnością zachwycone „smoczym” Krakowem.

Tajemnicą na razie pozostaje, jakie jeszcze miejsca - poza Rynkiem Głównym - i postaci pojawią się w spocie promocyjnym. Dowiadujemy się natomiast, że jest on przygotowywany przede wszystkim z myślą o mediach społecznościowych.

Dopytywaliśmy jeszcze przedstawicielkę magistratu, dlaczego w spocie opowiadającym o Krakowie wystąpi owca spod Warszawy, a nie nasza, lokalna, małopolska... - Ponieważ ta była wytresowana tak jak trzeba i umie się zachowywać przed kamerą - odpowiada Monika Chylaszek.

Spot przygotowuje agencja Just. Koszt (płaci miasto) - 73 tys. 800 zł.

FLESZ - Bezpłatne testy na covid jedynie na skierowanie

od 16 lat
Wideo
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska