Na miejscu dowiadujemy się, że spot kręcony jest dla miasta Krakowa, a owca przyjechała spod Warszawy i jest celebrytką, kilka lat temu zagrała w filmie "Listy do M.". Członkowie ekipy agencji reklamowej więcej nie ujawniają, na razie też oszczędnie wypowiadają się o akcji promocyjnej przedstawiciele krakowskiego magistratu.
- Spot i przygotowywane virale są elementem turystycznej kampanii ogólnopolskiej, którą miasto przygotowuje wspólnie z Małopolską Organizacją Turystyczną - mówi nam Monika Chylaszek, rzeczniczka prasowa prezydenta Krakowa. - Nie chcemy na tym etapie oczywiście zdradzać scenariusza, ale w tym roku temat przewodni wydaje się oczywisty: urodziny obchodzi Smok Wawelski. W tym roku minie 50 lat od kiedy rzeźba prof. Bronisława Chromego stanęła przy Smoczej Jamie i stała się jednym z symboli Krakowa, szczególnie lubianym przez dzieci, więc i one będą z pewnością zachwycone „smoczym” Krakowem.
Tajemnicą na razie pozostaje, jakie jeszcze miejsca - poza Rynkiem Głównym - i postaci pojawią się w spocie promocyjnym. Dowiadujemy się natomiast, że jest on przygotowywany przede wszystkim z myślą o mediach społecznościowych.
Dopytywaliśmy jeszcze przedstawicielkę magistratu, dlaczego w spocie opowiadającym o Krakowie wystąpi owca spod Warszawy, a nie nasza, lokalna, małopolska... - Ponieważ ta była wytresowana tak jak trzeba i umie się zachowywać przed kamerą - odpowiada Monika Chylaszek.
Spot przygotowuje agencja Just. Koszt (płaci miasto) - 73 tys. 800 zł.
- Te osoby nie powinny pić mleka. Jeżeli masz te przypadłości, ogranicz picie mleka
- To są objawy nadmiaru soli w organizmie. Zobacz niebezpieczne skutki uboczne
- Co zużywa najwięcej prądu w domu? Pralka, ładowarka a może lodówka? Sprawdź!
- W Krakowie powstaje handlowe monstrum. Już widać zarys! [ZDJĘCIA Z DRONA]
- Kąpielisko na Zakrzówku zmieniło się całkowicie. Czy na lepsze?
FLESZ - Bezpłatne testy na covid jedynie na skierowanie
