Od 22 września trwa przebudowa ulic Królewskiej, Podchorążych i Bronowickiej wraz z pętlą w Bronowicach. Remont potrwa rok, a tramwaje wrócą na tory po 10 miesiącach. Już teraz możemy zobaczyć, jak będą wyglądały wyremontowane ulice.
W ramach prac remontowych zmodernizowana zostanie także tarcza skrzyżowania al. Mickiewicza, al. Słowackiego, ul. Karmelickiej i ul. Królewskiej. Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu opublikował teraz wizualizację, jak te ulice będą wyglądać po zakończeniu inwestycji.
Żeby ulżyć mieszkańcom w remoncie, od 5 października obowiązują bezpłatne przejazdy na tymczasowych liniach nr 74, 704 i 713. Autobusy zastępcze numer 704 i 713 kursują co 2-3 minuty, a na odcinku między Bronowicami a pętlą w Bronowicach Małych jeżdżą tramwaje linii nr 74.
Kraków. Bronowicki armagedon. Rozpoczął się wielki remont [ZDJĘCIA]
ta kostka brukowa w kolorze rózowym okropna , ulica powinna wyglądac jak Dunajewskiego i Basztowa po remoncie na betonie i w szarej kolorystce ewentualnie kostka brukowa granatowa !!!
h
henrk
Jeżeli nie mam kasy, to nie biorę się za remont. Trzeba było to zrobić etapami. Najpierw odcinek od Karmelickiej do Kijowskiej , póżniej etap do Piastowskiej, a na końcu odcinek do Rydla. Nie widać ekip remontowych na placu budowy i to jest wkurzające. Nie ma żadnej gwarancji, że wykonawca będzie żądał dodatkowych pieniędzy za materiały i koszty robót które mogą wzrosnąć w tak długim okresie realizacji. Remonty wykonują firmy 'Krzak' które nie dysponują własnym zapleczem technicznym i pracownikami. Wysługują się podwykonawcami którym nie płacą , oszukują . Na koniec ogłaszają upadłość i wtedy inwestor jest pod ścianą . Musi dołożyć pieniędzy, albo rozpisać nowy przetarg. ZUE do tej pory nie zajmowało sie raczej remontem dróg tylko trakcją i torowiskami. Mają sprzęt i specjalistów od robót drogowych ?
o
olek
A ty jesteś z jakiej wsi ?
b
bodzio
mam nadzieję że tramwaj będzie ruszał jako pierwszy aby zablokować ruch samochodów jak stanie na przystanku (takie uspokojenie ruchu bedzie).
i jeszcze trzeba zbudować mostek od przystanku do tramwaju bo podeptają trawnik zamiast chodzić naookoło.
b
bodzio
po co osobny pas do lewoskrętu? nie lepiej buło zrobic 12 metrowej szerokości chodnik z rzeźbą Mitoraja?
b
bodzio
mam nadzieję że zykitowscy geniusze nie zapomną o łamaczach zawieszeń, likwidacji zielonych strzałek do prawoskrętu oraz czujnikach zapalających czerwone swiatło jak tylko zbliża się auto.
s
stupid henrk
...a może to ty byś się wziął za prowadzenie tego remontu!!!!!!!!!PYSZCZYSZ I PYSZCZYSZ.....pokaż co potrafisz!!!!!.....za pracę w nadgodzinach,na akord ,zmianę nocną trzeba dodatkowo zapłacić,DASZ KASĘ....może to zrobisz ,bo skamlesz i skamlesz.......
x
x
jak zawsze.. przystanek w lesie... ludzie beda wsiadac do tego drzewa na srodku chodnika ??:D brawo :d
G
G.
Czyli "przystanek wiedeński" jest dalej szczytem naszej komunikacyjnej finezji.
h
henrk
Przecież autobus 102 jeździ bardzo rzadko, z powodzeniem może stanąć na torowisku przystanku tramwajowego przed skrzyżowaniem.
Zamiast wizualizacje pokażcie zdjęcia z pracującymi robotnikami na dwie zmiany. Roboty będą trwać tak długo, bo...rozwiń całość
h
henrk
Przecież autobus 102 jeździ bardzo rzadko, z powodzeniem może stanąć na torowisku.
Zamiast wizualizacje pokażcie zdjęcia z pracującymi robotnikami na dwie zmiany. Roboty będą trwać tak długo, bo praca jest wykonywana małą ilością robotników i tylko na jedną zmianę. Wygląda na to, że za chwilę będzie aneks do budowy na przedłużenie terminu oddania drogi do użytku, bo w listopadzie zaczną się deszcze, potem śnieg i mróz. W międzyczasie podrożeją materiały i trzeba będzie podnieść płace. To jest skandal, aby tak prowadzić prace drogowe za nasze, podatników pieniądze.
G
Gosc
Wiem ze najwazniejsze ze juz robia i bedzie lepiej niz bylo ale czy prowadzenie torowiska srodkiem, jak to bylo do tej pory jest najlepszym rozwiazaniem? Nie lepsza opcja bylo poprowadzenie tramwajow po prawej stronie, tak jak to jest zrobione miedzy petla Bronowice i Widok?
ś
św.NH
Przecież to tak samo wygląda teraz tylko rozkopane.