Małymi krokami zbliża się koniec prac przy przebudowie ul. Królewskiej. Trwają ostatnie prace wykończeniowe. Kładziona jest ostatnia warstwa asfaltu, montowane są barierki i oświetlenie uliczne, malowane jest oznaczenie na jezdni. We wrześniu ulica ma być przejezdna, ale tramwajem pojedziemy najwcześniej na początku października, ze względu na trwający remont ul. Karmelickiej.
Zobacz postęp prac przy Królewskiej.
Dziwny ten asfalt na Królewskiej, powierzchnia chropowata o strukturze komórkowej. A chodniki bedą do poprawki najpóźniej po 2 latach. Jedyny plus to pomysł by zamiast cholernego bruku położyć płyty.
d
doc
Projekt "arcydzielo". Likwidacja wielu istniejacych miejsc parkingowych, zawezenie chodnika wzdluz nr 17-35 i inne "genialne" rozwiazania. Poza tym w 1997 remont Krolewskiej razem z Karmelicka trwal pol roku.
z
zgred
2019-08-13T15:58:12 02:00, R. Korbut, Król. 92:
Błagam, spójrzcie jak wygląda 50 metrow od Krolewskiej chociazby na wysokosci Krolewska 92. To koszmar, budynek ostatni w miescie bez odnowionej elewacji, tyły budynku, jak w latach 70 ubieglego stulecia. I Wy mowicie, ze to koniec remontu Krolewskiej? R.K.
Masz ujemne IQ?
o
olo
2019-08-13T16:36:40 02:00, Gość:
troche denerwujące jest takie historycyzowanie słupów trakcyjnych np linia na Mały Płaszów czy teraz Krolewska.Przecież to nie Starówka. W jakim celu wszytsko ma byc na wzór XIX wieczny. A gdzie nowoczesne technologie
Starówka to jest w Warszawie :)
G
Gość
troche denerwujące jest takie historycyzowanie słupów trakcyjnych np linia na Mały Płaszów czy teraz Krolewska.Przecież to nie Starówka. W jakim celu wszytsko ma byc na wzór XIX wieczny. A gdzie nowoczesne technologie
R
R. Korbut, Król. 92
Błagam, spójrzcie jak wygląda 50 metrow od Krolewskiej chociazby na wysokosci Krolewska 92. To koszmar, budynek ostatni w miescie bez odnowionej elewacji, tyły budynku, jak w latach 70 ubieglego stulecia. I Wy mowicie, ze to koniec remontu Krolewskiej? R.K.
G
Gość
Zwężenie ulic poprzecznych na skrzyżowaniach z Królewską uważam za zły pomysł teraz rowerzysta na kontra pasie będzie miał o wiele mniej miejsca. Nie wiem kto ma skorzystać na tych zwężeniach.
M
Majchrowe
a za już rok kolejny remont Królewskiej ?
G
Gość
2019-08-13T07:48:50 02:00, Gość:
Bardzo źle dobrali barierki okalajace teren zielony. Wyglądają jak ciągnące się kilometrami ławki dla krasnali. Dopiero zamontowane a już krzywe i nierówne.
2019-08-13T09:56:24 02:00, Gość:
Nie rozumiem kolejności prac. Chodzi metalowe barierki okalające zielone skwerki. Wydaje mi się, że w pierwszej kolejności powinno się wyrównać teren i zasiać trawę, dopiero w drugiej kolejności założyć barierki.
2019-08-13T10:13:28 02:00, Gość:
Barierki nie były potrzebne, a te są wyjątkowo zbędne, choć można na nich usiąść. Gdyby wykonano najpierw zieleń, wykopy pod betonowanie barierek zniszczyły y zieleń, dlatego kolejność jeśli już była prawidłowa.
2019-08-13T10:19:50 02:00, JMout:
przecież w tym mieście urzędasy zawsze szukają możliwości dodatkowych prowizji od zleceń. Więc planuje się często zbędne inwestycje, wystarczy otworzyć szeroko oczy. A potem brakuje kilkunastu milionów na MPK itd.
Barierki może dobrze by się prezentowały wokół bardzo nowoczesnej architektury loftowej ale na ulicy lat 40-tych, 60-tych średnio pasują.
G
Gość
Miała też być ścieżka rowerowa a jest tylko do ul. Nowowiejskiej. Dalej rowerzysto hulaj między tramwajem a samochodami.
w
wonJM
2019-08-13T10:29:00 02:00, Gość:
Cięcie na sucho betonu np.krawężników jak w PRL, ulica na odcinku ponad 100 m w obłokach pyłu, podobnie "zamiatanie" - burza piaskowa.
a czego oczekiwać od firmy która ma monopol na wszystkie drogowe zlecenia miasta i w zwiazaku z tym jest poza jakąkolwiek kontrola: terminów, jakości, kosztów...
G
Gość
Cięcie na sucho betonu np.krawężników jak w PRL, ulica na odcinku ponad 100 m w obłokach pyłu, podobnie "zamiatanie" - burza piaskowa.
G
Gość
2019-08-13T07:41:25 02:00, Gość:
Mam wrażenie ze ten remont powinien trwać krócej. Mieszkam obok - na początku prace były intensywne i szybko postepowaly nawet w środku zimy. Teraz ulica służy jako parking dla walcow i koparek które nie pracują. Praca się slimaczy. Raz na tydzień widzę pracujących robotników.
2019-08-13T10:10:09 02:00, Gość:
Dziwne, bo ja obserwuję ich każdego dnia od rana do późnego popołudnia.
późne popołudnie dla ciebie więc ok 16-stej, tak długo się tam średnio pracuje, a powinno być na 2 pełne zmiany, w tym sobota. W takim czasie buduje się kilka kilomentrów tunelu w Alpach
J
JMout
2019-08-13T07:48:50 02:00, Gość:
Bardzo źle dobrali barierki okalajace teren zielony. Wyglądają jak ciągnące się kilometrami ławki dla krasnali. Dopiero zamontowane a już krzywe i nierówne.
2019-08-13T09:56:24 02:00, Gość:
Nie rozumiem kolejności prac. Chodzi metalowe barierki okalające zielone skwerki. Wydaje mi się, że w pierwszej kolejności powinno się wyrównać teren i zasiać trawę, dopiero w drugiej kolejności założyć barierki.
2019-08-13T10:13:28 02:00, Gość:
Barierki nie były potrzebne, a te są wyjątkowo zbędne, choć można na nich usiąść. Gdyby wykonano najpierw zieleń, wykopy pod betonowanie barierek zniszczyły y zieleń, dlatego kolejność jeśli już była prawidłowa.
przecież w tym mieście urzędasy zawsze szukają możliwości dodatkowych prowizji od zleceń. Więc planuje się często zbędne inwestycje, wystarczy otworzyć szeroko oczy. A potem brakuje kilkunastu milionów na MPK itd.
G
Gość
2019-08-13T08:15:25 02:00, Latarenka:
HURRA! YES! YES! YES! Wspaniała inwestycja. No i te piękne nowoczesne ledowe latarnie. Znowy chce się rzyć ;)