Przypomnijmy, że pod koniec kwietnia rozpoczęły się kolejne prace związane z budową linii tramwajowej z Krowodrzy Górki do Górki Narodowej. W związku z nimi wstrzymany został ruch tramwajowy do pętli "Krowodrza Górka".
Trasa tramwajowa z Krowodrzy Górki do Górki Narodowej będzie miała ponad 5 km długości. Przy ul. Opolskiej zaplanowano w sumie aż trzy obiekty inżynierskie, aby zapewnić bezkolizyjny przejazd tramwajom. Powstaje tam tunel samochodowy w ciągu ul. Opolskiej, a także dwie estakady. Jedna z nich przeznaczona jest dla tramwaju - obiekt wyznaczono nad doliną potoku Sudoł i ul. Nad Sudołem. Równolegle do niej zostanie wzniesiony podobny obiekt nad doliną potoku Sudoł przeznaczony dla samochodów, pieszych i rowerzystów, który łączyć się będzie z rondem nad tunelem w ciągu ul. Opolskiej.
W ramach budowy linii tramwajowej do Górki Narodowej powstaną 23 perony tramwajowe. Zaplanowano trzy parkingi park&ride: przy pętli końcowej "Górka Narodowa", przy pętli "Krowodrza Górka" i przy ul. Pachońskiego.
- Oto najbardziej nieokiełznany park kieszonkowy w Krakowie. Królują w nim... chwasty!
- Wyjątkowe i bardzo tanie domy do remontu wystawione na sprzedaż w Małopolsce!
- Ogrody Sióstr Klarysek. Zobaczcie sami, jak tam pięknie ZDJĘCIA
- Masny Ben w klubie Energy2000, czyli grube balety w przytkowickiej dyskotece
- Trasa Łagiewnicka wygląda na gotową. Kiedy pojedziemy nową drogą?
FLESZ - Podwyżki cen prądu są nieuniknione
