1 z 28
Przewijaj galerię w dół
Rok 2020 był rokiem inwestycji drogowych w Małopolsce
fot. GDDKiA

Rok 2020 był rokiem inwestycji drogowych w Małopolsce

2 z 28
S7 na południe od Krakowa...
fot. GDDKiA

S7 na południe od Krakowa

Budowa drogi ekspresowej S7 Lubień - Rabka-Zdrój rozpoczęła się w 2016 r. Widokowa i oczekiwana przez wszystkich jadących w góry i na południe Europy droga ekspresowa o długości 15,8 km w dużej mierze przebiega na wiaduktach i estakadach, a 2 km pod ziemią. Największa estakada ma 1 km długości i wznosi się 50 m nad terenem w najwyższym punkcie. Tunel stanowi 12,3% całej trasy. Na potrzeby budowy odcinek ten został podzielony na trzy, z czego jeden jest ukończony i oddany do ruchu w całości. Od 28 września 2019 r. kierowcy użytkują odcinek S7 Skomielna Biała - Rabka-Zdrój. Oprócz dwujezdniowej drogi, powstały dwa węzły drogowe (Skomielna Biała i Zabornia), Obwód Utrzymania Drogi Ekspresowej, 17 obiektów inżynierskich (wiadukty, estakady).

3 z 28
S7 na południe od Krakowa...
fot. GDDKiA

S7 na południe od Krakowa

Budowa drogi ekspresowej S7 Lubień - Rabka-Zdrój rozpoczęła się w 2016 r. Widokowa i oczekiwana przez wszystkich jadących w góry i na południe Europy droga ekspresowa o długości 15,8 km w dużej mierze przebiega na wiaduktach i estakadach, a 2 km pod ziemią. Największa estakada ma 1 km długości i wznosi się 50 m nad terenem w najwyższym punkcie. Tunel stanowi 12,3% całej trasy. Na potrzeby budowy odcinek ten został podzielony na trzy, z czego jeden jest ukończony i oddany do ruchu w całości. Od 28 września 2019 r. kierowcy użytkują odcinek S7 Skomielna Biała - Rabka-Zdrój. Oprócz dwujezdniowej drogi, powstały dwa węzły drogowe (Skomielna Biała i Zabornia), Obwód Utrzymania Drogi Ekspresowej, 17 obiektów inżynierskich (wiadukty, estakady).

4 z 28
S7 na południe od Krakowa...
fot. GDDKiA

S7 na południe od Krakowa

Budowa drogi ekspresowej S7 Lubień - Rabka-Zdrój rozpoczęła się w 2016 r. Widokowa i oczekiwana przez wszystkich jadących w góry i na południe Europy droga ekspresowa o długości 15,8 km w dużej mierze przebiega na wiaduktach i estakadach, a 2 km pod ziemią. Największa estakada ma 1 km długości i wznosi się 50 m nad terenem w najwyższym punkcie. Tunel stanowi 12,3% całej trasy. Na potrzeby budowy odcinek ten został podzielony na trzy, z czego jeden jest ukończony i oddany do ruchu w całości. Od 28 września 2019 r. kierowcy użytkują odcinek S7 Skomielna Biała - Rabka-Zdrój. Oprócz dwujezdniowej drogi, powstały dwa węzły drogowe (Skomielna Biała i Zabornia), Obwód Utrzymania Drogi Ekspresowej, 17 obiektów inżynierskich (wiadukty, estakady).

Pozostały jeszcze 23 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Kibice Hutnika wspierali drużynę w meczu z Polonią. Emocje były do końca

Kibice Hutnika wspierali drużynę w meczu z Polonią. Emocje były do końca

Przypuszczalny skład Cracovii na mecz z Legią Warszawa

Przypuszczalny skład Cracovii na mecz z Legią Warszawa

Festiwal gier Meet at Rift w Krakowie. Fani grania i przebierania dopisali

Festiwal gier Meet at Rift w Krakowie. Fani grania i przebierania dopisali

Zobacz również

Pożar w Tarnowie. Z ogniem walczą duże siły straży

Pożar w Tarnowie. Z ogniem walczą duże siły straży

Marsz Równości przeszedł przez Kraków. Pod hasłem: „Miasto Queerów Polskich”

Marsz Równości przeszedł przez Kraków. Pod hasłem: „Miasto Queerów Polskich”