https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Marketing na luzie. Jak Facebook przeprosił użytkowników z Anglii za aferę Cambridge Analytics?

Grzegorz Zajączkowski
Grzegorz Zajączkowski
Grzegorz Zajączkowski Gazeta Pomorska
W tym odcinku Grzegorz Zajączkowski opowiada, jak Facebook przeprosił swoich użytkowników z Anglii, za aferę Cambridge Analytics. Pokazuje to, że medium, którego użył, jeszcze nie umarło i jest warto uwagi każdego reklamodawcy.

Grzegorz opowiada także o wielu zmianach, które zaszły na Instagramie włącznie ze zmianą pozwalającą nam samym decydować o kolejności wyświetlanych nam postów.

Chcesz być na bieżąco z działaniami marketingowymi w internecie? Wybierz się na konferencję marketingON - najważniejszą konferencję w tej części Polski:

W marcu, były także ciekawe zmiany na:

- Twitterze,

- Youtube,

- LinkedIN,

- Snapchacie.

Podobne wątki:

Marketing na luzie. Nowa aplikacja VERO szturmem podbija internet [wideo]

Trendy w reklamie na 2018. Rozmowa z Michałem Pawlakiem z Oponeo [wideo]

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

K
Kamil
Dobre szaty graficzne: templatemonster.com/pl/free-templates/
J
Janusz Kamiński
Kolejny ciekawy odcinek. ;)
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska