Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
21 z 21
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze. Po ostatnim zdjęciu przejdziesz na i.pl.
Poprzednie
Przejdź na i.pl
Przesuń w prawo aby przejść na i.pl
Peter Solnicka - Peter´s goal is to gradually change the...
fot. materiały prasowe

Marketing&Media Summit 2017 już 20 listopada w Warszawie! Zobacz program wydarzenia

Peter Solnicka - Peter´s goal is to gradually change the general approach towards customer data to develop truly data-driven decision-making among client companies from telco, media, automotive and e-commerce industries.

5 years ago, Peter started as a marketing specialist in creative agency, UNIFER, where he gradually worked himself up to become a key account manager. Prior to starting at EXPONEA, Peter gainedexperience at Kiwi.com where he was taking care of online and offline brand communication.”

Zobacz również

"Czujemy złość, ale co z tym zrobimy?" - komentarze po meczu Motoru z Chrobrym

"Czujemy złość, ale co z tym zrobimy?" - komentarze po meczu Motoru z Chrobrym

Siódma kwalifikacja olimpijska dla Polski w żeglarstwie!

Siódma kwalifikacja olimpijska dla Polski w żeglarstwie!

Polecamy

Szachiści opanują Katowice! Rusza wyjątkowy XI Festiwal Szachowy

Szachiści opanują Katowice! Rusza wyjątkowy XI Festiwal Szachowy

Małysz musi przełknąć kolejną gorzką pigułkę. Trener zrezygnował! A miał być sukces

GORĄCY TEMAT
Małysz musi przełknąć kolejną gorzką pigułkę. Trener zrezygnował! A miał być sukces

Kraków i Małopolska świętują 20-lecie wstąpienia Polski do UE

Kraków i Małopolska świętują 20-lecie wstąpienia Polski do UE