Podzielona jest na 4 kluczowe sesje:
✔️ Smart Data (w tym dyskusja na temat RODO)
✔️ Nowe formy i kanały komunikacji (m.in. VR, Live Streaming, omnichannel)
✔️ Innowacje i efektywność w biznesie (m.in. robotyzacja, sztuczna inteligencja, machine learning)
✔️ Fake News
W trakcie trwania konferencji, zaproszeni goście odpowiedzą na pytania:
➡️ Na ile innowacyjne rozwiązania i nowe technologie zmieniły formę treści i sposób dotarcia do użytkownika?
➡️ Jak zmieniły się media i techniki marketingowe?
➡️ Jakie są światowe trendy w komunikacji?
Konferencja skierowana jest przede wszystkim do szefów zespołów dziennikarskich, szefów poszczególnych tytułów a także osób odpowiedzialnych za rozwój produktów, w szczególności w obszarze IT, ale też szefów działów marketingu i produktów dla firm. Pomiędzy każdą sesją zaplanowane są przerwy kawowe, podczas których będzie można nawiązać wartościowe relacje i współpracę.
Na konferencji Marketing&Media Summit 2017 wystąpią zarówno polscy jak i międzynarodowi eksperci oraz praktycy reprezentujący środowiska mediów, nauki i biznesu, m.in. Beata Biel, Katarzyna Buszkowska, Bogusław Chrabot, Andrzej Krakowski, Piotr Krzeszowiak, Clive Marshall, Paweł Sala czy Tomasz Soczyński. Prowadzącym będzie Maciej Orłoś.
Liczba miejsc w wydarzeniu jest ograniczona, a rejestracja wciąż trwa.
- Zapisy odbywają się na stronie: mmsummit.pl
- Szczegółowy program konferencji: link
Strefa Biznesu jest patronem medialnym Konferencji Marketing&Media Summit 2017
