21 z 22
Peter Solnicka - Peter´s goal is to gradually change the...
fot. materiały prasowe

Peter Solnicka - Peter´s goal is to gradually change the general approach towards customer data to develop truly data-driven decision-making among client companies from telco, media, automotive and e-commerce industries.

5 years ago, Peter started as a marketing specialist in creative agency, UNIFER, where he gradually worked himself up to become a key account manager. Prior to starting at EXPONEA, Peter gainedexperience at Kiwi.com where he was taking care of online and offline brand communication.”

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Koniec pięknej kariery. Legenda KS UJ Kraków schodzi z futsalowej sceny

Koniec pięknej kariery. Legenda KS UJ Kraków schodzi z futsalowej sceny

Plamy na słońcu, wyrzutnia i odlotowy plac zabaw w Ogrodzie Doświadczeń

Plamy na słońcu, wyrzutnia i odlotowy plac zabaw w Ogrodzie Doświadczeń

Polecamy

Niezwykły nocny spektakl światła i dźwięku z okazji paryskiego jubileuszu

Niezwykły nocny spektakl światła i dźwięku z okazji paryskiego jubileuszu

Byli napadani z bronią w ręku. Trafi do nich Dzwon Nadziei poświęcony w Krakowie

Byli napadani z bronią w ręku. Trafi do nich Dzwon Nadziei poświęcony w Krakowie

Plamy na słońcu, wyrzutnia i odlotowy plac zabaw w Ogrodzie Doświadczeń

Plamy na słońcu, wyrzutnia i odlotowy plac zabaw w Ogrodzie Doświadczeń