21 z 22
Peter Solnicka - Peter´s goal is to gradually change the...
fot. materiały prasowe

Peter Solnicka - Peter´s goal is to gradually change the general approach towards customer data to develop truly data-driven decision-making among client companies from telco, media, automotive and e-commerce industries.

5 years ago, Peter started as a marketing specialist in creative agency, UNIFER, where he gradually worked himself up to become a key account manager. Prior to starting at EXPONEA, Peter gainedexperience at Kiwi.com where he was taking care of online and offline brand communication.”

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Trzaskowski i Nawrocki w II turze. Jak głosował powiat chrzanowski?

Trzaskowski i Nawrocki w II turze. Jak głosował powiat chrzanowski?

Krakowskie reakcje na wyniki wyborów. "W drugiej turze będzie bardzo zacięty bój"

Krakowskie reakcje na wyniki wyborów. "W drugiej turze będzie bardzo zacięty bój"

Polecamy

Tak głosował Kraków, tak głosowała Małopolska. Znamy pełne wyniki. Co za frekwencja!

Tak głosował Kraków, tak głosowała Małopolska. Znamy pełne wyniki. Co za frekwencja!

Trzaskowski i Nawrocki w II turze. Jak głosował powiat chrzanowski?

Trzaskowski i Nawrocki w II turze. Jak głosował powiat chrzanowski?

Tak w pierwszej turze wyborów prezydenckich zagłosowali gorliczanie

Tak w pierwszej turze wyborów prezydenckich zagłosowali gorliczanie