1 z 4
Przewijaj galerię w dół
Wyjścia do restauracji oraz podróże to te kategorie usług,...
fot. Krystian Dobuszyński / Polska Press

WA20211123_KD0222.jpg

Wyjścia do restauracji oraz podróże to te kategorie usług, wydatki na które zamierzamy w 2022 r. ciąć w domowych budżetach w pierwszej kolejności.

2 z 4
Meble, elektronika, odzież, podróże, artykuły sportowe,...
fot. Łukasz Gdak / Polska Press

PZ190322LG_001.jpg

Meble, elektronika, odzież, podróże, artykuły sportowe, wyjścia do restauracji i kultura – to kategorie wydatków, na które 25-30% ankietowanych chce wydawać w 2022 r. mniej.

3 z 4
Co drugi Polak (49%) wydaje na ubrania miesięcznie między...
fot. Piotr Hukało / Polska Press

GD171007PH_036.JPG

Co drugi Polak (49%) wydaje na ubrania miesięcznie między 51-200 zł, 16% między 201-400 zł, a jedynie 10% osób 400 zł lub więcej. 25% osób nie wydaje na ubrania miesięcznie więcej niż 50 zł. Na kosmetyki 46% z nas przeznacza do 50 zł miesięcznie, dla 41% jest to wydatek rzędu 51-200 zł, 6% mieści się zakupami kosmetycznymi w przedziale 201-400 zł, a jedynie 1% wydaje na kosmetyki miesięcznie więcej niż 400 zł.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

O teatrze i aktorstwie od podszewki. Tego na scenie nie widzimy. Premiera w STU

O teatrze i aktorstwie od podszewki. Tego na scenie nie widzimy. Premiera w STU

Drzewo runęło na zaparkowane samochody w Tarnowie. Uszkodzona linia energetyczna

Drzewo runęło na zaparkowane samochody w Tarnowie. Uszkodzona linia energetyczna

Polecamy

O teatrze i aktorstwie od podszewki. Tego na scenie nie widzimy. Premiera w STU

O teatrze i aktorstwie od podszewki. Tego na scenie nie widzimy. Premiera w STU

Głośny doping na meczu Wisły Kraków. Pozdrowienia i transparent dla dzielnego Jacka

Głośny doping na meczu Wisły Kraków. Pozdrowienia i transparent dla dzielnego Jacka

Rektorka Uniwersytetu Ekonomicznego: "Współpraca z biznesem jest kluczowa dla nauki"

Rektorka Uniwersytetu Ekonomicznego: "Współpraca z biznesem jest kluczowa dla nauki"