1 z 6
Przewijaj galerię w dół

fot. fot. Newag S.A.
Uniwersalne lokomotywy Griffin mogą prowadzić zarówno składy pasażerskie, jak i towarowe oraz rozwijać prędkość do 160 km na godz.
2 z 6
![Newag testuje lokomotywy Gryffin. Trzydzieści z nich trafi do PKP Intercity [ZDJĘCIA]](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/3a/d1/5df0d9f0a538e_o_xlarge.jpg)
3 z 6
![Newag testuje lokomotywy Gryffin. Trzydzieści z nich trafi do PKP Intercity [ZDJĘCIA]](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/d8/68/5df0d9f39fad8_o_xlarge.jpg)
4 z 6
![Newag testuje lokomotywy Gryffin. Trzydzieści z nich trafi do PKP Intercity [ZDJĘCIA]](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/77/9e/5df0d9f61ac13_o_xlarge.jpg)
Uniwersalne lokomotywy Griffin mogą prowadzić zarówno składy pasażerskie, jak i towarowe oraz rozwijać prędkość do 160 km na godz.