
Wagon ND-511
Modernizacje wagonów typu N i ND obejmowały niemal wszystkie elementy i układy pojazdów systematycznie zmieniając nawet ich wygląd zewnętrzny. Największe zmiany dotyczyły jednak wnętrza wagonów.
Na wzór już posiadanych nowocześniejszych tramwajów likwidowano drewniane wyposażenie wnętrza zastępując je nowszymi rozwiązaniami. Na podłodze położono gumową wykładzinę, ściany pokryto laminatem a siedzenia wykonano z nowoczesnego materiału – włókna szklanego.

GT6-187
Przegubowy wagon serii 300 pochodzący z Norymbergi. Serię tych wagonów MPK w Krakowie kupował od 1993 roku systematycznie zastępując nimi starsze pojazdy produkcji Konstalu.
Przegubowe wagony wyprodukowane w Norymberdze pod względem technicznym zbieżne są ze starszymi wagonami T4. Z początkiem XXI wieku część wagonów tego typu przeszła w Krakowie głęboką modernizację wnętrza. Ostanie, te zmienione pojazdy, są eksploatowane przez zajezdnię w Podgórzu.

T4-220
Wagon silnikowy z serii pojazdów eksploatowanych w Krakowie w latach 1989-2002. Wagon oznaczony numerem 220 jest oryginalnym pojazdem tej serii z pierwotnym norymberskim numerem jak i innymi znakami VAG. Posiada pełne oryginalne wyposażenie. Ostatni raz pasażerów w ruchu ulicznym woził w 1986 roku.

Tramwaj 102NaD-155
Wagony przegubowe typu 102 z uwagi na obsługę dużych potoków pasażerskich łączono w podwójne składy. W 1985 roku w Krakowie zdecydowano o przebudowie kilku wagonów 102Na na pojazdy doczepne.
Zachowano napęd ale sterownie wagonem umożliwiał wyłącznie pierwszy wagon tego samego typu. Przebudowano 5 wagonów, które otrzymały oznaczenie 102NaD. Ich eksploatację zakończono w 1997 roku zachowując jeden z nich.