Ostrzeżenie GIS 15.06.2020. Kolejny produkt wycofany ze sprzedaży. Tym razem to popularne piwo. Uwaga! Mogą w nim być fragmenty szkła

OPRAC.: KC
Dziś (15.06.2020 r.) Główny Inspektor Sanitarny opublikował ostrzeżenie publiczne, dotyczące wycofania ze sprzedaży kolejnego produktu żywieniowego. Mowa o popularnym piwie. Sprawdź szczegóły.

FLESZ - Czy mleko bez laktozy to dobry wybór?

Jak informuje GIS, wycofana została partia produktu pn. „PIWO MIŁOSŁAW NIEFILTROWANE 0,5L, najlepiej spożyć przed: 28-11-2020”. W oficjalnym komunikacie Browar Fortuna tłumaczy, dlaczego wycofano ten produkt ze sprzedaży:

Browar Fortuna Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. wycofuje jedną partię piwa wskazaną w komunikacie ze względu na stwierdzenie ciała obcego – fragmentu szkła.

Szczegóły dotyczące produktu:

  • Nazwa produktu: PIWO MIŁOSŁAW NIEFILTROWANE 0,5L
  • Data minimalnej trwałości: 28-11-2020
  • Producent: Browar Fortuna Sp. z o.o. sp. k. ul. Wrzesińska 24 62-320 Miłosław

Na stronie internetowej firma skierowała komunikat do swoich klientów.

Informujemy także, że stwierdzenie ciała obcego w butelce nie jest powiązane ze szkodą wywołaną na żadnym z naszych Konsumentów. Prosimy wszystkich, którzy zakupili powyższe piwo o jego nie spożywanie i zwrócenie do sklepu, w którym zostało zakupione.

Producent współpracuje z podmiotami sprzedającymi wskazaną partię w celu wycofania, wyjaśnia także przyczynę zdarzenia.

Państwowa Inspekcja Sanitarna współpracuje z producentem w celu ustalenia źródła zanieczyszczenia oraz monitoruje proces wycofywania.

GIS alarmuje! Te produkty są niebezpieczne! Wśród nich popul...

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

j
jml13060

"Prosimy wszystkich, którzy zakupili powyższe piwo o jego nie spożywanie i zwrócenie do sklepu, w którym zostało zakupione."

.

Ha!!!. Jeszcze poniosę koszty dojazdu do tamtego sklepu i stracę czas żeby dojechać, odstać w kolejce do punktu obsługi klienta z powodu jednej butelki, jaka mi została w lodówce. Będę musiał mieć ze sobą kwit kasowy potwierdzający zakup piwa akurat w tym sklepie bo pani sklepowa może mieć inne zdanie.

Czy tak to sobie wyobrażacie? Szanująca się firma, szanująca klientów, szanująca markę i znak towarowy, ... tak nie postępuje. Wygodnictwo i lekceważenie dobrych praktyk w handlu.

Ktoś jeszcze wie, pamięta, co to są dobre praktyki w handlu?

Dodaj ogłoszenie