- Zasady projektu są proste i opierają się na lojalności. Firma deklaruje chęć uczestnictwa w projekcie, wybierając ze swojej oferty od jednej do kilku kaw. Następnie otrzymuje od Fundacji materiały: naklejkę na drzwi, naklejkę na menu, a po 3 miesiącach współpracy certyfikat dla Partnera.
Malutkie naklejki umieszcza w menu przy zadeklarowanych kawach, dużą naklejkę umieszcza na drzwiach lub oknach. Następnie obsługa informuje zainteresowanych gości, co oznacza naklejka przy kawie. W kolejnym miesiącu na podstawie raportów ilościowych, firma przekazuje Fundacji darowiznę na cele statutowe 50 groszy od każdej sprzedanej, zadeklarowanej kawy - tłumaczy Beata Sowa z fundacji.
Dodaje, że w kolejce na przyjęcie do grona podopiecznych fundacji czeka około 100 osób.
"Gazeta Krakowska" na Twitterze i Google+
Artykuły, za które warto zapłacić! Sprawdź i przeczytaj
Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!