
W tym roku kontynuowane będą prace przy największej drogowej inwestycji nie tylko na Podhalu, ale także w południowej Polsce - przy budowie nowej zakopianki na odcinku Lubień-Rabka. W tym roku oddane do użytku maja być odcinku Lubień Naprawa i Skomielna-Rabka. Prace cały czas będą kontynuowane przy drążeniu tunelu drogowego pod Luboniem.
Inwestorem jest Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.

W tym roku kontynuowane będą prace przy największej drogowej inwestycji nie tylko na Podhalu, ale także w południowej Polsce - przy budowie nowej zakopianki na odcinku Lubień-Rabka. W tym roku oddane do użytku maja być odcinku Lubień Naprawa i Skomielna-Rabka. Prace cały czas będą kontynuowane przy drążeniu tunelu drogowego pod Luboniem.
Inwestorem jest Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.

W tym roku kontynuowane będą prace przy największej drogowej inwestycji nie tylko na Podhalu, ale także w południowej Polsce - przy budowie nowej zakopianki na odcinku Lubień-Rabka. W tym roku oddane do użytku maja być odcinku Lubień Naprawa i Skomielna-Rabka. Prace cały czas będą kontynuowane przy drążeniu tunelu drogowego pod Luboniem.
Inwestorem jest Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.

W tym roku zakończy się remont dworca kolejowego w Nowym Targu. Budynek od dawna czekał na jakiekolwiek roboty. Całość prac pochłonie 3,6 mln zł, z czego 85 proc. to dofinansowanie, jakie Nowy Targ dostał ze środków unijnych. Roboty przy remoncie dworca mają zakończyć się 1 października 2019 roku.