1 z 10
Przewijaj galerię w dół
Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace 1.2 E-Tech Full Hybrid 200 KM. Test cz.3 – napęd, prowadzenie, zużycie paliwa i ceny

Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full Hybrid jednego jestem pewny – nie jest to idealne auto rodzinne i bezpośredni spadkobierca poprzedniego Espace-a, ale bezbłędnie wpisuje się w nową modę i nieco inne potrzeby nowoczesnych użytkowników. Jest bardzo przestronny, wygodny, świetnie wyposażony i naszpikowany nowoczesną technologią z systemem od Google’a włącznie. Napęd jest bardzo wydajny i mimo drobnych problemów z kulturą pracy, sprawnie radzi sobie z tym dużym autem. Dla dużych, nowoczesnych rodzin jak znalazł!

2 z 10
Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace 1.2 E-Tech Full Hybrid 200 KM. Test cz.3 – napęd, prowadzenie, zużycie paliwa i ceny

Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full Hybrid jednego jestem pewny – nie jest to idealne auto rodzinne i bezpośredni spadkobierca poprzedniego Espace-a, ale bezbłędnie wpisuje się w nową modę i nieco inne potrzeby nowoczesnych użytkowników. Jest bardzo przestronny, wygodny, świetnie wyposażony i naszpikowany nowoczesną technologią z systemem od Google’a włącznie. Napęd jest bardzo wydajny i mimo drobnych problemów z kulturą pracy, sprawnie radzi sobie z tym dużym autem. Dla dużych, nowoczesnych rodzin jak znalazł!

3 z 10
Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace 1.2 E-Tech Full Hybrid 200 KM. Test cz.3 – napęd, prowadzenie, zużycie paliwa i ceny

Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full Hybrid jednego jestem pewny – nie jest to idealne auto rodzinne i bezpośredni spadkobierca poprzedniego Espace-a, ale bezbłędnie wpisuje się w nową modę i nieco inne potrzeby nowoczesnych użytkowników. Jest bardzo przestronny, wygodny, świetnie wyposażony i naszpikowany nowoczesną technologią z systemem od Google’a włącznie. Napęd jest bardzo wydajny i mimo drobnych problemów z kulturą pracy, sprawnie radzi sobie z tym dużym autem. Dla dużych, nowoczesnych rodzin jak znalazł!

4 z 10
Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace 1.2 E-Tech Full Hybrid 200 KM. Test cz.3 – napęd, prowadzenie, zużycie paliwa i ceny

Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full Hybrid jednego jestem pewny – nie jest to idealne auto rodzinne i bezpośredni spadkobierca poprzedniego Espace-a, ale bezbłędnie wpisuje się w nową modę i nieco inne potrzeby nowoczesnych użytkowników. Jest bardzo przestronny, wygodny, świetnie wyposażony i naszpikowany nowoczesną technologią z systemem od Google’a włącznie. Napęd jest bardzo wydajny i mimo drobnych problemów z kulturą pracy, sprawnie radzi sobie z tym dużym autem. Dla dużych, nowoczesnych rodzin jak znalazł!

Pozostało jeszcze 5 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Drzewo runęło na zaparkowane samochody w Tarnowie. Uszkodzona linia energetyczna

Drzewo runęło na zaparkowane samochody w Tarnowie. Uszkodzona linia energetyczna

Rektorka Uniwersytetu Ekonomicznego: "Współpraca z biznesem jest kluczowa dla nauki"

Rektorka Uniwersytetu Ekonomicznego: "Współpraca z biznesem jest kluczowa dla nauki"

Tłumy na finałowym wiecu wyborczym Sławomira Mentzena w Krakowie

Tłumy na finałowym wiecu wyborczym Sławomira Mentzena w Krakowie

Zobacz również

O teatrze i aktorstwie od podszewki. Tego na scenie nie widzimy. Premiera w STU

O teatrze i aktorstwie od podszewki. Tego na scenie nie widzimy. Premiera w STU

Rektorka Uniwersytetu Ekonomicznego: "Współpraca z biznesem jest kluczowa dla nauki"

Rektorka Uniwersytetu Ekonomicznego: "Współpraca z biznesem jest kluczowa dla nauki"