5 z 10
Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace 1.2 E-Tech Full Hybrid 200 KM. Test cz.3 – napęd, prowadzenie, zużycie paliwa i ceny

Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full Hybrid jednego jestem pewny – nie jest to idealne auto rodzinne i bezpośredni spadkobierca poprzedniego Espace-a, ale bezbłędnie wpisuje się w nową modę i nieco inne potrzeby nowoczesnych użytkowników. Jest bardzo przestronny, wygodny, świetnie wyposażony i naszpikowany nowoczesną technologią z systemem od Google’a włącznie. Napęd jest bardzo wydajny i mimo drobnych problemów z kulturą pracy, sprawnie radzi sobie z tym dużym autem. Dla dużych, nowoczesnych rodzin jak znalazł!

6 z 10
Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace 1.2 E-Tech Full Hybrid 200 KM. Test cz.3 – napęd, prowadzenie, zużycie paliwa i ceny

Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full Hybrid jednego jestem pewny – nie jest to idealne auto rodzinne i bezpośredni spadkobierca poprzedniego Espace-a, ale bezbłędnie wpisuje się w nową modę i nieco inne potrzeby nowoczesnych użytkowników. Jest bardzo przestronny, wygodny, świetnie wyposażony i naszpikowany nowoczesną technologią z systemem od Google’a włącznie. Napęd jest bardzo wydajny i mimo drobnych problemów z kulturą pracy, sprawnie radzi sobie z tym dużym autem. Dla dużych, nowoczesnych rodzin jak znalazł!

7 z 10
Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace 1.2 E-Tech Full Hybrid 200 KM. Test cz.3 – napęd, prowadzenie, zużycie paliwa i ceny

Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full Hybrid jednego jestem pewny – nie jest to idealne auto rodzinne i bezpośredni spadkobierca poprzedniego Espace-a, ale bezbłędnie wpisuje się w nową modę i nieco inne potrzeby nowoczesnych użytkowników. Jest bardzo przestronny, wygodny, świetnie wyposażony i naszpikowany nowoczesną technologią z systemem od Google’a włącznie. Napęd jest bardzo wydajny i mimo drobnych problemów z kulturą pracy, sprawnie radzi sobie z tym dużym autem. Dla dużych, nowoczesnych rodzin jak znalazł!

8 z 10
Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace 1.2 E-Tech Full Hybrid 200 KM. Test cz.3 – napęd, prowadzenie, zużycie paliwa i ceny

Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full Hybrid jednego jestem pewny – nie jest to idealne auto rodzinne i bezpośredni spadkobierca poprzedniego Espace-a, ale bezbłędnie wpisuje się w nową modę i nieco inne potrzeby nowoczesnych użytkowników. Jest bardzo przestronny, wygodny, świetnie wyposażony i naszpikowany nowoczesną technologią z systemem od Google’a włącznie. Napęd jest bardzo wydajny i mimo drobnych problemów z kulturą pracy, sprawnie radzi sobie z tym dużym autem. Dla dużych, nowoczesnych rodzin jak znalazł!

Pozostało jeszcze 1 zdjęcie.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Protestowali przeciwko zabijaniu zwierząt i targom łowieckim w Krakowie

Protestowali przeciwko zabijaniu zwierząt i targom łowieckim w Krakowie

Nikodem Rozbicki i jego krakowscy fani. Trwa festiwal Mastercard Off Camera

Nikodem Rozbicki i jego krakowscy fani. Trwa festiwal Mastercard Off Camera

Rezerwy Wisły Kraków boleśnie obite przez Avię Świdnik

Rezerwy Wisły Kraków boleśnie obite przez Avię Świdnik

Zobacz również

Rekordowa edycja naszej ekologicznej akcji w Centrum Serenada

NASZA AKCJA
Rekordowa edycja naszej ekologicznej akcji w Centrum Serenada

Rezerwy Wisły Kraków boleśnie obite przez Avię Świdnik

Rezerwy Wisły Kraków boleśnie obite przez Avię Świdnik