https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Sieć Lidl pilnie wycofuje ze sprzedaży smoothie owocowe. Spożycie tego produktu może być szkodliwe dla zdrowia! Wykryto toksynę patulina

Arkadiusz Bar
Opracowanie:
Kliknij w galerie, aby zobaczyć wycofany ze sprzedaży produkt - smoothie owocowe
Kliknij w galerie, aby zobaczyć wycofany ze sprzedaży produkt - smoothie owocowe
Główny Inspektorat Sanitarny poinformował o przekroczeniu najwyższego dopuszczalnego poziomu patuliny w smoothie owocowym, sprzedawanym w popularnej sieci sklepów Lidl. Produkt został w trybie pilnym wycofany ze sklepów. Patulina to toksyna produkowana głównie przez pleśnie z rodziny Penicillium, Aspergillus i Byssochlamys, która ma szkodliwy wpływ na zdrowie człowieka - czytamy w oświadczeniu GIS. Jeśli kupiłeś wskazany poniżej produkt, pod żadnym pozorem nie spożywaj!

Smoothie owocowe wycofane ze sprzedaży w popularnej sieci sklepów Lidl

Szczegółowy opis produktu:

  • Nazwa: Solevita Smoothie Red Genius, 250 ml
  • Data minimalnej trwałości: 13.03.2024
  • Wyprodukowano dla: Lidl sp. z o.o. sp. k. ul. Poznańska 48, Jankowice 62-080 Tarnowo Podgórne
  • Producent: Molkerei Gropper GmbH & Co KG, 86657 Bissingen, Niemcy

Kupiłeś wycofany produkt? Możesz go zwrócić!

Firma Lidl będzie przyjmowała zwroty wycofanego artykułu w każdym sklepie sieci bez konieczności okazywania paragonu - czytamy w oświadczeniu na stronie GIS. Firma poinformowała także, że tylko partia wskazana w ostrzeżeniu jest objęta wycofaniem.

Podjęte działania przez sieć sklepów oraz GIS

W komunikacie GIS czytamy:

Firma Lidl po uzyskaniu informacji o wykryciu przekroczenia prawnego poziomu zawartości patuliny w soku z aronii wykorzystywanym do produkcji produktu „Solevita, Smoothie Red Genius, 250 ml” podjęła wraz z producentem Molkerei Gropper GmbH & Co. KG decyzję o wycofaniu produktu ze sprzedaży i nie zaleca jego dalszego spożywania.

Ponadto 7 marca firma Lidl poinformowała konsumentów o wycofaniu artykułu z rynku poprzez umieszczenie we wszystkich sklepach plakatów z ważną informacją dla klientów oraz poprzez publikację informacji na stronie internetowej lidl.pl w panelu „ważna informacja dla klientów”.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Finisz kampanii. Ostatnia debata prezydencka

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska