Blisko 800 tys. wyświetleń filmów promujących akcję autorstwa trzech spośród najchętniej subskrybowanych polskich YouTuberów, ponad 200 zgłoszonych minecraftowych historii z 16 województw, 58 finalistów konkursu i 9 laureatów,
a wszystko po to, by ocalić choć jedno psie życie. Stalexport Autostrada Małopolska S.A. zakończyła kampanię społeczną „Gra o psieżycie”, promującą odpowiedzialną i humanitarną postawę wobec zwierząt. Finał akcji odbył się w formie uroczystej gali filmowej, podczas której nagrodzono zwycięskie prace.
Celem kampanii było uwrażliwienie na problem porzucania psów przy drogach. Chcąc zwrócić uwagę na to negatywne zjawisko, zarządca A4 Katowice-Kraków zaadresował akcję do fanów popularnej gry survivalowej Minecraft. Ogłosił konkurs na najlepsze historie stworzone w świecie Minecrafta, które miały poruszać temat odpowiedzialnego traktowania zwierząt.
– Kampanię nieprzypadkowo skierowaliśmy do młodych ludzi. Odwołaliśmy się do ich wrażliwości, zakładając, że to właśnie oni wpływają na decyzje dorosłych, w tym także te nie do końca przemyślane, a dotyczące właśnie zakupu czy przygarnięcia psa – mówi Rafał Czechowski, rzecznik prasowy SAM SA.
Finaliści spotkali się z gwiazdami Minecrafta podczas finału kampanii, który odbył się 7 kwietnia br. w Cinema City Punkt 44 w Katowicach. Podczas uroczystej gali ogłoszono wyniki konkursu, wyświetlono na dużym ekranie zwycięskie filmy i nagrodzono autorów dziewięciu najlepszych historii.
Nagrodami w konkursie były: profesjonalny fotel gamingowy, nagrody książkowe oraz zestawy gadżetów popularnych Minecrafterów. Każdy uczestnik otrzymał także pamiątkowy dyplom z autografami ambasadorów kampanii oraz książkowy upominek.
Przypomnijmy:
Pies zamarza na A4, ale nikt nie chce się nim zająć
To weterynarz zdecydował o uśpieniu psa z A4
ZOBACZ KONIECZNIE:
WIDEO: Mówimy po krakosku - odcinek 14. "Biber"
Autor: Gazeta Krakowska, Dziennik Polski, Nasze Miasto
Follow https://twitter.com/gaz_krakowska