1 z 9
Przewijaj galerię w dół
Z analiz ASM Sales Force Agency wynika, że droższe niż przed...
fot. Freepik.pl

Z analiz ASM Sales Force Agency wynika, że droższe niż przed rokiem o 21% są pierogi.

2 z 9
Kolejnym produktem za który zapłacimy więcej są śledzie. Z...
fot. Freepik.pl

Kolejnym produktem za który zapłacimy więcej są śledzie. Z analiz ASM Sales Force Agency wynika, że zapłacimy za nie o 24% więcej.

3 z 9
Z analiz ASM Sales Force Agency wynika, także że droższe niż...
fot. Freepik.pl

Z analiz ASM Sales Force Agency wynika, także że droższe niż przed rokiem o 0,65% jest barszcz.

4 z 9
Z analiz ASM Sales Force Agency wynika, że droższe niż przed...
fot. Freepik.pl

Z analiz ASM Sales Force Agency wynika, że droższe niż przed rokiem o 26% są kultowe mleczne pianki.

Pozostały jeszcze 4 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Kibice Hutnika wspierali drużynę w meczu z Polonią. Emocje były do końca

Kibice Hutnika wspierali drużynę w meczu z Polonią. Emocje były do końca

Przypuszczalny skład Cracovii na mecz z Legią Warszawa

Przypuszczalny skład Cracovii na mecz z Legią Warszawa

Festiwal gier Meet at Rift w Krakowie. Fani grania i przebierania dopisali

Festiwal gier Meet at Rift w Krakowie. Fani grania i przebierania dopisali

Zobacz również

Pożar w Tarnowie. Z ogniem walczą duże siły straży

Pożar w Tarnowie. Z ogniem walczą duże siły straży

Marsz Równości przeszedł przez Kraków. Pod hasłem: „Miasto Queerów Polskich”

Marsz Równości przeszedł przez Kraków. Pod hasłem: „Miasto Queerów Polskich”