
9. Okręty
Każdy z graczy posiada po dwie plansze o wielkości 10x10 pól. Kolumny są oznaczone poprzez współrzędne literami od A do J i liczbami 1 do 10. Na jednym z kwadratów gracz zaznacza swoje statki, których położenie będzie odgadywał przeciwnik. Na drugim zaznacza trafione statki przeciwnika i oddane przez siebie strzały. Statki ustawiane są w pionie lub poziomie, w taki sposób, aby nie stykały się ze sobą ani bokami, ani rogami. Trafienie okrętu przeciwnika polega na strzale, który jest odgadnięciem położenia statku.

10. W chowanego
Jeden z uczestników zakrywa oczy i liczy do dziesięciu. Pozostali w tym czasie chowają się w mieszkaniu. Następnie pierwszy z graczy musi ich odnaleźć.

11. Boisko
Rozgrywka rozpoczyna się od narysowania specjalnego „boiska”. Gra rozgrywa się tylko na przecięciach linii. Rozpoczyna się ją, wykonując pierwszy ruch z centralnego miejsca planszy, natomiast każdy kolejny zaczyna się w miejscu, w którym skończył się poprzedni. Gracze wykonują ruchy naprzemiennie, rysując kolejno kreski, prowadzi wirtualnie tzw. piłkę. Piłka nie może być prowadzona brzegiem planszy ani po odcinkach, na których była wcześniej prowadzona. Wygrywa ten, kto wprowadzi piłkę do bramki. Grę wygrywa się również, jeżeli przeciwnik umieści piłkę we własnej bramce.

12. Ciepło - zimno
Jedna osoba chowa jakiś przedmiot w mieszkaniu. Druga próbuje go odnaleźć. Naprowadzamy przeciwnika wskazówkami: ciepło / zimno.