
Fiat 500 zadebiutował w 2007 roku. Produkcja pojazdu rozpoczęła się w maju 2007 w tyskich zakładach Fiat Auto Poland. Samochód zdobył tytuł Europejskiego Samochodu Roku 2008. W 2015 auto przeszło face lifting. Pojazd otrzymał przeprojektowane wnętrze górnych przednich reflektorów, w które wkomponowane zostały światła mijania (opcjonalnie światła ksenonowe) oraz kierunkowskazy, zaś w dolnych kloszach oprócz świateł drogowych wkomponowane zostały światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED.

Fiat Panda III generacji zadebiutował w 2011 roku i przeciwieństwie do poprzednika nie jest już produkowana w Polsce, lecz we Włoszech w Pomigliano d'Arco. Pojazd zbudowany został na bazie płyty podłogowej Fiat Mini Platform wykorzystanej do produkcji modeli 500, 500L, Forda Ka oraz Lancii Ypsilon. W 2016 roku przeprowadzono kosmetyczny facelifting, dodano kolory nadwozia i tapicerek i wzbogacono wyposażenie. Zmodyfikowano także wygląd deski rozdzielczej. 17 listopada 2017 roku wyprodukowano milionowy egzemplarz Pandy trzeciej generacji.

Trzecia generacja Hyundaia i10 zadebiutowała w 2019 roku i prezentuje najnowszy, awangardowy język stylistyczny marki Sensuous Sportiness. Nadwozie zyskało dużą, sześciokątną atrapę chłodnicy z charakterystycznymi, szeroko rozstawionymi okrągłymi kloszami z diodami LED, z kolei nadwozie zaoferowało szerokie możliwości personalizacji. W topowych wariantach dach może zostać pomalowany na czarno.

Trzecia generacja najmniejszego modelu Kii zadebiutowała w 2017 roku, zaś w 2020 przeszła modernizację. Samochód wygląda atrakcyjnie i oferuje bogate możliwości personalizacji, zaś jego niewielkie nadwozie ułatwia manewrowanie w mieście (3695 mm długości). Auto ma jeden z większych bagażników w klasie, liczący 255 l.