1 z 39
Przewijaj galerię w dół
Toyota RAV4 to sprawdzony, bardzo lubiany i świetnie...
fot. Kamil Rogala

Toyota RAV4 2.5 PHEV 306 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Toyota RAV4 to sprawdzony, bardzo lubiany i świetnie sprzedający się samochód, który posiada rewelacyjny napęd hybrydowy. Czy hybryda plug-in również zasługuje na taką ocenę? Teoretycznie tak, bo Toyota – jak zwykle – dopracowała napęd niemal do perfekcji, zapewniając dość oszczędną i bardzo dynamiczną jazdę. Zastanawiam się jednak, czy warto dopłacać blisko 60 000 złotych do większej mocy, której raczej w tego typu aucie nie wykorzystamy, oraz możliwości jazdy bezemisyjnej na dystansie (realnym) około 60 kilometrów. Czy ta dopłata się zwróci? Moim zdaniem – nie, a tą kwotę lepiej wydać na wyższą wersję wyposażenia lub… zapas paliwa dla „zwykłej” hybrydy, która i tak w większości scenariuszy wykaże się większą oszczędnością.

2 z 39
Toyota RAV4 to sprawdzony, bardzo lubiany i świetnie...
fot. Kamil Rogala

Toyota RAV4 2.5 PHEV 306 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Toyota RAV4 to sprawdzony, bardzo lubiany i świetnie sprzedający się samochód, który posiada rewelacyjny napęd hybrydowy. Czy hybryda plug-in również zasługuje na taką ocenę? Teoretycznie tak, bo Toyota – jak zwykle – dopracowała napęd niemal do perfekcji, zapewniając dość oszczędną i bardzo dynamiczną jazdę. Zastanawiam się jednak, czy warto dopłacać blisko 60 000 złotych do większej mocy, której raczej w tego typu aucie nie wykorzystamy, oraz możliwości jazdy bezemisyjnej na dystansie (realnym) około 60 kilometrów. Czy ta dopłata się zwróci? Moim zdaniem – nie, a tą kwotę lepiej wydać na wyższą wersję wyposażenia lub… zapas paliwa dla „zwykłej” hybrydy, która i tak w większości scenariuszy wykaże się większą oszczędnością.

3 z 39
Toyota RAV4 to sprawdzony, bardzo lubiany i świetnie...
fot. Kamil Rogala

Toyota RAV4 2.5 PHEV 306 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Toyota RAV4 to sprawdzony, bardzo lubiany i świetnie sprzedający się samochód, który posiada rewelacyjny napęd hybrydowy. Czy hybryda plug-in również zasługuje na taką ocenę? Teoretycznie tak, bo Toyota – jak zwykle – dopracowała napęd niemal do perfekcji, zapewniając dość oszczędną i bardzo dynamiczną jazdę. Zastanawiam się jednak, czy warto dopłacać blisko 60 000 złotych do większej mocy, której raczej w tego typu aucie nie wykorzystamy, oraz możliwości jazdy bezemisyjnej na dystansie (realnym) około 60 kilometrów. Czy ta dopłata się zwróci? Moim zdaniem – nie, a tą kwotę lepiej wydać na wyższą wersję wyposażenia lub… zapas paliwa dla „zwykłej” hybrydy, która i tak w większości scenariuszy wykaże się większą oszczędnością.

4 z 39
Toyota RAV4 to sprawdzony, bardzo lubiany i świetnie...
fot. Kamil Rogala

Toyota RAV4 2.5 PHEV 306 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Toyota RAV4 to sprawdzony, bardzo lubiany i świetnie sprzedający się samochód, który posiada rewelacyjny napęd hybrydowy. Czy hybryda plug-in również zasługuje na taką ocenę? Teoretycznie tak, bo Toyota – jak zwykle – dopracowała napęd niemal do perfekcji, zapewniając dość oszczędną i bardzo dynamiczną jazdę. Zastanawiam się jednak, czy warto dopłacać blisko 60 000 złotych do większej mocy, której raczej w tego typu aucie nie wykorzystamy, oraz możliwości jazdy bezemisyjnej na dystansie (realnym) około 60 kilometrów. Czy ta dopłata się zwróci? Moim zdaniem – nie, a tą kwotę lepiej wydać na wyższą wersję wyposażenia lub… zapas paliwa dla „zwykłej” hybrydy, która i tak w większości scenariuszy wykaże się większą oszczędnością.

Pozostały jeszcze 34 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Schronisko na Kondratowej "miarą upadku i znakiem końca tradycji budowania z drewna"?

Schronisko na Kondratowej "miarą upadku i znakiem końca tradycji budowania z drewna"?

To nie żart. Tramwaje zaczęły jeździć po wąskich ulicach Kazimierza

To nie żart. Tramwaje zaczęły jeździć po wąskich ulicach Kazimierza

Wielkie osuwiska w Hutkach. Skarpy ciągle rosną

Wielkie osuwiska w Hutkach. Skarpy ciągle rosną

Zobacz również

Stary szpital w Nowym Targu. Opuszczony, zabity deskami. Ruina z historią w tle

Stary szpital w Nowym Targu. Opuszczony, zabity deskami. Ruina z historią w tle

Wielkie osuwiska w Hutkach. Skarpy ciągle rosną

Wielkie osuwiska w Hutkach. Skarpy ciągle rosną