
Jak przekazali nam członkowie stowarzyszenia, wszystkie elementy dawnej i zabytkowej infrastruktury idą na złom. Miłośnicy kolei zwrócili się do PKP PLK z prośbą o zachowanie i przekazanie im poszczególnych części na cele muzealne – otwarte na ich przyjęcie jest Muzeum Regionalne Ziemi Limanowskiej. Niestety, zarządca narodowej sieci kolejowej ma nie być zainteresowany takim rozwiązaniem

Jak przekazali nam członkowie stowarzyszenia, wszystkie elementy dawnej i zabytkowej infrastruktury idą na złom. Miłośnicy kolei zwrócili się do PKP PLK z prośbą o zachowanie i przekazanie im poszczególnych części na cele muzealne – otwarte na ich przyjęcie jest Muzeum Regionalne Ziemi Limanowskiej. Niestety, zarządca narodowej sieci kolejowej ma nie być zainteresowany takim rozwiązaniem

Jak przekazali nam członkowie stowarzyszenia, wszystkie elementy dawnej i zabytkowej infrastruktury idą na złom. Miłośnicy kolei zwrócili się do PKP PLK z prośbą o zachowanie i przekazanie im poszczególnych części na cele muzealne – otwarte na ich przyjęcie jest Muzeum Regionalne Ziemi Limanowskiej. Niestety, zarządca narodowej sieci kolejowej ma nie być zainteresowany takim rozwiązaniem

Jak przekazali nam członkowie stowarzyszenia, wszystkie elementy dawnej i zabytkowej infrastruktury idą na złom. Miłośnicy kolei zwrócili się do PKP PLK z prośbą o zachowanie i przekazanie im poszczególnych części na cele muzealne – otwarte na ich przyjęcie jest Muzeum Regionalne Ziemi Limanowskiej. Niestety, zarządca narodowej sieci kolejowej ma nie być zainteresowany takim rozwiązaniem