KLM wprowadziła nową politykę dotyczącą biletów.
Wszystkie bilety na loty tego przewoźnika z datą wylotu do 31 marca 2021 włącznie podlegają na życzenie klienta bezpłatnej wymianie na kupon podróżny.
Pasażerowie mogą odwołać podróż, przed jej rozpoczęciem, bez względu na powód, a kupon, który otrzymają w zamian – w razie niewykorzystania - podlega zwrotowi. Oznacza to, że linia daje dwie opcje do wyboru:
· odroczenie podróży, poprzez wymianę kuponu na inny bilet w przyszłości lub
· całkowitą rezygnację z wyjazdu i zażądanie wymiany kuponu na gotówkę
Kupon podróżny można bezpłatnie wymienić na dowolny inny przelot, zmieniając datę podróży i/lub kierunek.* Pasażerowie mogą zamawiać kupony online poprzez stronę przewoźnika.
Kupon otrzymują w wersji elektronicznej, e-mailem, po kilku tygodniach. Wnioski rozpatruje się w kolejności zgodnej z datą pierwotnej daty podróży.
-Zauważyliśmy, że wiele osób chce podróżować, ale waha się przed rezerwacją z powodu niepewności i zmieniających się obostrzeń w ruchu międzynarodowym. Dlatego zaoferowaliśmy klientom możliwie najbardziej elastyczne rozwiązanie, które jest przeznaczone nie tylko dla osób, które będą kupowały nasze przeloty, ale również dla tych którzy mają już zakupione bilety lub posiadają kupony podróżne. Mamy nadzieję, że większa pewność i elastyczność uspokoją klientów, zachęcając ich do ponownej rezerwacji i lotu z KLM – powiedział Boet Kreiken, Wiceprezes Wykonawczy KLM ds. Doświadczenia Klienta.
