Aż nie chce się w to wierzyć, bo banki od dawna obniżają oprocentowanie lokat, ale w końcu znalazł się bank, który postanowił pójść pod prąd i właśnie podjął decyzję o podwyższeniu oprocentowania lokat od 1 listopada. Na dodatek w przypadku lokat zakładanych mobilnie klienci dostają oprocentowanie lokat podwyższone o dodatkowe 0,3 proc.
Od 1 listopada bank Credit Agricole proponuje klientom podwyższone oprocentowanie. Lokaty terminowe na nowe środki, maksymalna kwota każdej lokaty to 100 tys. (kwota łączna lokat może wynieść 400 tys.) przedstawia się następująco:
Lokata 3-letnia => 3 proc.
Lokata 2-letnia => 2,3 proc.
Lokata roczna => 2 proc.
Lokata 6-miesięczna = > 1,7 proc.
Ponadto dla lokat zakładanych przez aplikację CA24 Mobile – oprocentowanie standardowych lokat otwieranych przez aplikację jest o 0,3 p.p. wyższe niż dla lokat otwieranych w placówce czy przez internet, bez limitu kwoty maksymalnej czy liczby otwieranych lokat.
Bank oferuje też produkt określany mianem Zyskowny Duet (jest to pakiet składający się z lokaty i funduszu). W tym przypadku klient może otrzymać oprocentowanie nawet 4 proc. dla lokaty 3-miesięcznej (również bez maksymalnej kwoty).
Oferta Specjalna Mobile - tylko do 8 listopada
31 października to Międzynarodowy Dzień Oszczędzania. Z tej okazji Credit Agricole przygotował dla swoich klientów promocyjną lokatę – Ofertę Specjalną Mobile ze stałym oprocentowaniem 3 proc. w skali roku. Lokata dostępna jest za pośrednictwem aplikacji CA24 Mobile dla właścicieli kont dla osób fizycznych. Można ją założyć tylko w okresie od 31 października do 8 listopada na okres do trzech miesięcy. Minimalna kwota lokaty to 1 tys. zł, a maksymalna - 10 tys. zł.
Akcja Credit Agricole na rzecz promocji oszczędzania ma też wymiar społeczny. Od każdej lokaty Oferta Specjalna Mobile bank przekaże po 5 złotych fundacji Zaczytani.org na rzecz edukacji finansowej dzieci.
– W związku z Dniem Oszczędzania chcemy wesprzeć Polaków w nauce rozsądnego podejścia do finansów i zachęcić do oszczędności – mówi Marcin Data, dyrektor ds. produktów oszczędnościowych i daily banking w banku Credit Agricole. – W oszczędzaniu najtrudniejszy jest pierwszy krok. Chcemy go ułatwić naszym klientom, stąd nasza promocyjna lokata o atrakcyjnym, wyższym niż zwykle oprocentowaniu – tłumaczy. – Mamy nadzieję, że nasza oferta przyciągnie uwagę zarówno początkujących, jak i bardziej doświadczonych oszczędzających – dodaje Marcin Data.
